recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O fagmand søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O fagmand søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O fagmand søges
    Sendt: 16-April-2020 kl. 19:32
Min søster og svoger, har kasseret deres BeoVision 7-40, efter mange forsøg på at sælge det, uden held da det var tuner version 0,8 ergo uden T2.
Jeg har så raget Soundbaren til mig, og bestilt et din til mini Jack, for at få lyd ud.
Men der kommer ikke lyd ud, er det ikke muligt, og kræver soundbaren at der et tv tilsluttet?
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2020 kl. 09:37
Du mangler signal på ben 4 i DIN-stikket, til at tænde højttaleren.
Der skal være >2,5 volt DC for at få den til at tænde. Den slukker igen når spændingen på ben 4 kommer under 0,5 volt DC 
Du kan sikkert bruge en USB-port i TV'et til det, såfremt den lukker ned når TV'et slukkes.


Redigeret af ClausJ - 17-April-2020 kl. 09:39
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu