|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gaarsdal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 02-Februar-2007 kl. 21:48 |
Hjælp søges Jeg har siddet lidt på sidelinien og læst indlæg og måske kan I hjælpe mig i min opsætning og hvorledes jeg får samlet alle mine forbindelser. Jeg har en beosound Overture. dertil er koblet en Beolab 2000 med ML til afspilning i køkkenet. Højttaler i stuen CX100 passive med forbindelse gennem MCL2P forstærker. Det som jeg ønsker, er at få lyd (passiv højtt.)i soveværelset samt kontor. Jeg har 2 stk X-tra speaker kit (MCl 2A) med linkøje samt et modul til Beolink acctive type 1616 med linkøje. Det som jeg tror jeg får brug for er en ML/MCL converter som beskrevet nedenfor. Det som forvirrer mig lidt, er at jeg ikke kan se hvor jeg skal koble X-tra speaker kit til. Ligeså kan jeg benytte 1616 til noget,da jeg har en gammel forstærker liggende. Det som jeg tænker på er at benytte en powerlink udgang i 1616 PS hvorledes får jeg min gamle MS6000 tv med i alt dette her?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Sidste først. Dit MS6000 TV hørte til den billige serie af TV som ikke understøtter avancerede forbindelser til anlæg, aktive højtaler m.m. Normalt forbinder man TV og anlæg via et såkaldt audio-aux (7 pol DIN). Men det har dit TV som sagt ikke. MCL skal forbindes til boksen via de 2 stik der sidder på ledningen. Det er 2 alm. højtaler DIN stik (bred flad ben + lille rund) med et ekstra ben for oven. Det burde være de 2 du kan se på ovenstående billede til venstre. Når stikkene sidder i boksen forbindes ledningen til MCL2A boksene via skrueterminalerne, og flere bokse kan serieforbindes. |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Måske kan du få noget udad de to tegninger, for jeg syntes det er svært at anskuliggøre i tekst. ____________________ Mvh Peter Pan. Redigeret af Peter Pan - 03-Februar-2007 kl. 20:20 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |