|
B&O MX7000 input |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den skal stilles til det format, når nu det er at du vil bruge et stenalder TV i nutiden. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
et andet ret stort problem jeg gerne vil have løst er at hver gang jeg tænder mx7000 tv så jopper det tilbage til en indstilling hvor balance er sat til kun den ene speaker, det ville være rart hvis jeg ikke skulle ændre balance hver gang jeg tænder tv'et.
hvordan kommer jeg ind i service menu på mx7000 ?
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
format virker ikke fra remote og jeg vil gerne i service menu ... håber nogle kan huske lidt fra en fjern tid :-)
|
|
![]() |
|
det er lige lykkedes mig at komme i service menu i scart mode, men der kan jeg ikke vælge balance, så det er lige det sidste jeg mangler hjælp til nu.
|
|
![]() |
|
https://www.youtube.com/watch?v=27OTKcojeRc
Redigeret af qpad - 02-December-2016 kl. 19:25 |
|
![]() |
|
TL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 72 |
I min Denver MPEG4-modtager kan man vælge mellem 4:3 LetterBox og 4:3 PanScan. Den første giver komplet billede, men med sorte bjælker over og under. PanScan fylder skærmen helt ud, der skæres i siderne ved 16:9-kilde, 4:3-materiale vises korrekt.
|
|
![]() |
|
segaseeberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Prøv at trykke 1, 2, 3 eller 4 på tallene på remote'en, når du har valgt format.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Indstil balancen korrekt, og tryk "STORE" "AUDIO "STORE". Så skal den gerne gemme lydindstillingen.
M.v.h. |
|
![]() |
|
1234 i format virker heller ikke , måske fordi det er i scart mode ?
remote har ingen knapper der hedder STORE eller AUDIO
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er kun en måde et 16:9 billede kan vises korrekt på et 4:3 TV, og det er når du stiller din boks til TV format 4:3. Alt andet forvrænger/beskærer billedet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19624 |
Måske du kunne lokkes til at fortælle præcist hvilken fjernbetjening du har? Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19624 |
Men når man nu køber et mx7000, og vil have bare et nogenlunde størrelse billede, så undgår man ikke at enten forvrænge eller beskære billedet. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |