recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O MX7000 vil ikke gemme indstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketB&O MX7000 vil ikke gemme indstillinger

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kristian Thorsager Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: B&O MX7000 vil ikke gemme indstillinger
    Sendt: 14-Marts-2011 kl. 11:35
Hej forum.

Jeg har købt et B&O MX7000 fordi jeg synes at det er flot :o), men jeg kan ikke få det til at gemme mine billedindstillinger/Standindstillinger.
Jeg kan godt ændre billedet "store" dem med fjernbetjeningen, men når jeg slukker tvét er de ændret tilbage igen?
En anden ting som undrer mig er, at setup i menuen ikke viser det som det skal mht picture, sound, stand osv, men kun noget med AV indstillinger?
Nå, det er måske lidt langt ude, men jeg håber at der er nogen som kan hjælpe :o).
PFT.
Kristian
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2011 kl. 16:36
så vidt jeg huske skal du ind i menuen på tvet. og ind under picture der efter tryk på  ( store ) på fjernbetjningen. de skulle den kunne husk. tv. du skal tænd den på tv. ikke på et av ting. 
vis du ikke kan det sp kan jeg ikke hjælp dig. ps. det  kan jeg godt selv på mit MX 7000. 
Til top
Kristian Thorsager Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2011 kl. 19:12
Min tv menu på skærmen viser kun det med av tilslutninger...Meget mærkeligt, for det skulle den ikke ifht. manualen??
Nå, men tak for svaret! Smile
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2011 kl. 19:40
prøve at spøre ved en bang og olufsen for handler. om den kender en måde at gøre det på så.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu