|
B&O MX8000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-September-2016 kl. 12:02 |
Pænt MX8000 til salg. Er i god stand uden ridser. Det der ses på billederne er refleksioner. Fjernsynet er sort og fra 2006. Super lyd. Det er lidt stort, men fylder ikke meget i stuen, hvis det placeres i et hjørne.
https://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=643 Der medfølger en Beo4 fjernbetjening, hvor displayet er i stykker. Fjernbetjeningen virker fint. Fjernsynet står på en motordrejesokkel, men jeg har ikke fået det til at virke. Stikket fra soklen passer ikke bagi skærmen, så vidt jeg kan se. Samsung settop box fra yousee medfølger også, så du kan se digitale kanaler. Samsungboxen er langsom om at starte op når strømmen har været slukket, men den virker fint når der først er bootet og loaded. Der medfølger fjernbetjening og kvali-scartkabel. Jeg forestiller mig det en god investering, når der på et tidspunkt kommer en billedrørs retrobølge. Afhentes på Amager. Pris: 300 ![]() ![]() ![]() Redigeret af slumbert - 08-September-2016 kl. 12:04 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man synes dette designvidunder er for dyrt, så kan man ligge et bud.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvor mange tommer er sådan et TV?
Edit: 28 tommer Redigeret af Kampus - 09-September-2016 kl. 17:12 |
|
![]() |
|
Nedsat!
nu 100 kroner |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |