|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smejen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 06-Februar-2005 kl. 11:11 |
Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre .Mit B&o MX 4500 ruller når jeg optager fra timeren,når jeg optager direkte er der ikke nogen problem . har prøvet det med ben 8 i skart stikket men så ruller det hele tiden .Jeg kan selvfølgelig tage skartstikket ud af fjernsynet men det er jo lidt bøvlet,Recorderen er en Merion. Håber at der er nogen der ved hvad jeg skal gøre. VH. smejen
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Hvis du kan engelsk på at stille såørgsmålet her : http://www.beoworld.co.uk/
|
|
![]() |
|
smejen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg kan godt snakke rimeligt engelsk,men jeg håber at der er en der kan forklare mig det på dansk.Ellers tak for dit svar |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet ud af hvad der er galt,fjern ben no.16 i scart stikket så køre det hele perfekt,så hvis andre har det samme problen så er det løsningen. Vh. smejen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |