|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Hej MichaelA Ja den har jeg set,og den kunne meget vel blive aktuel, for så kunne jeg beholde min Pana 42" og kombinere den med en projektor når vi skal se FILM Men hva koster én....... Den står ikke i deres katalog.... |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Ca 50k :) Men den er dælme lækker at have :) /Weebyx |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Wooow Så tager jeg sgu en til soveværelset også....
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Dyr jo, men se på hvilke muligheder den tilbyder bl.a det med styring af projektor og du kan endvidere også få Beo4 til at betjene din Panasonic/Pioneer plasma. se mere om dette her: |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
![]() |
SUPER hjemmeside
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej Skyum Her kan du se en måde at få surround lyd på BeoLab højttalerne med non B&O tv. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7820&P N=1&TPN=16 Det er som beskrevet få TV kanaler der som Canal + sender i Dolby digital surround. Men rigtigt mange TV film sendeer lyd i analog Dolby Pro Logic også tv2, og det kan man godt leve med lidt ennu. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
![]() |
HEj Peter. Tak for dit svar og dine fantastiske beskrivelser og forklaringer. De er meget brugbare og gør det om muligt endnu mere spændende at have B&O grej. Jeg kan godt se at jeg nok kommer til at købe enten en grim klods at en surround receiver eller et flot B&O produkt til en formue Hvordan er det surroundmodul der sidder i/er med til en Beovision 4 40" plasma (Beosystem 2) ? Hvad mangler i forhold til Beosystem 3 ?? MVH Henrik |
|
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej Skyum
Hvordan er det surroundmodul der sidder i/er med til en Beovision 4 40" plasma (Beosystem 2) ?
Hvad mangler i forhold til Beosystem 3 ?? B&O holder kortene tæt til kroppen med oplysninger om BeoVision 4 som jo findes i mange
udgaver, så det bliver et gæt at Beosystem 2 levere analog Dolby Pro Logic 5.1 surround. Derimod giver Beosystem 3 Dolby digital 7.1 surround, og følger vel med de nye udgaver af BV4. I BeoVision 7-40" blev Beosystem 3 for første gang indbygget, og virker rigtigt godt på mit MkIII.
Surround modulet tænder automatisk de tilsluttede surround højttaler når man skifter til en TV kanal der udsender AC3 lyd. Dette sker naturligvis også når en DVD lægges i afspilleren. Vil man have digital dts surround, skal det vælges ved DVD opstart. Off-topic: Bruger du Windows Media player og vil have musik til morgen kaffen fra Italy, er her
to link. Vælg efter dit humør lige nu
![]() ![]() Mvh Peter Pan
Redigeret af Peter Pan - 16-November-2008 kl. 09:43 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Peter.
Ja men så må jeg vel spare lidt. Er også vild med den funktion der gør det muligt at tilslutte en projektor via system 3. Denne funktion findes vel ikke i system 2 ??? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan se specifications for BeoSystem 2 her: |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Peter
Det ser da ikke så tosset ud. Det ser da ud til at der er både 5,1 og DTS i den ? eller hvad ? Er da LIDT fristet da en sådan kan købes brugt...
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja Skyum der er mere i System 2 end jeg havde regnet med, kun DD 7.1 mangler umidlbart.
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |