|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() Sendt: 02-Januar-2009 kl. 21:02 |
Hej Jeg har forespurgt om det ikke kunne lade sig gøre at lave et Surround- setup med mine Beolab 8000 (4 stk) samt 1 stk. Beolab 2 (sub) samt mit Beocenter 2 , men med mit Pioneer 50" Plasma og tilhørende BluRay afspiller. Grunden til at jeg ikke bare køber B&O TV er udelukkende prisen idet jeg VIL have Full-HD og BluRay. Jeg har så købt mit TV/BluRay og er faktisk ved at overveje at sælge alt mit B&O grej, men er VILD med B&O design, brugervenlighed og opgraderingsmuligheder, men IKKE priserne Jeg overvejer nu at købe en surround-processor, altså en uden forstærker som jeg så ville tilslutte mine højttalere samt sub + TV, BluRay samt Beocenter, men kan det lade sig gøre ? MVH Henrik Redigeret af Skyum - 02-Januar-2009 kl. 22:00 |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej Skyum Her en løsning med en NAD surround receiver til en fornuftig pris. Surround processerne er rasende dyre. NAD T765 A/V Surround Sound Receiver Practical. Refined. Simple.The T765 incorporates many of the acclaimed attributes of its award-winning predecessors, while still improving on the subtle details, make this one of the most popular A/V receivers in NAD’s history. At 80-watts x 7-channels, the T765 still commands respect in the most demanding home theaters, while offering a more compact chassis than its bigger brother, the T775. I min søgen efter surround receiver med preout for tilslutning af aktive BeoLab højttaler er jeg nået til: http://nadelectronics.com/products/av-receivers Dansk forhandler: Tryk her. Her en mere kostbar løsning. Kan du ikke selv bygge boksen, så prøv her: Support@AV-Connection.com
Home Theater Rotel RSP-1570 vil væte et godt valg et par år frem.
7.1 SURROUND SOUND PROCESSORS Med preout og 12V trigger. http://www.rotel.com/NA/Products/ProductDetails.htm?Id=474&a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;Tab=1&Pic=2 Læs mere her: http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=2011&zoneid=1 http://www.av-connection.dk/?PNo=RT-RSP1570S&ML=1 Pris: 16.999,00 Dkr. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Hej Peter. Tusinde tak, men kunne jeg ikke lige så godt vælge eks. en Onkyo 606 som har de nye formater, ikke nogen stor forstærker, men kan købes til en rigtig god pris ? Er der umiddelbart en fordel i at vælge en dyr receiver ? Er ikke vildt kritisk mht. lyd,men vil selvfølgelig gerne have god surroundlyd.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
På Onkyo TX-SR606 findes pre-out kun for tilslutning af en subwoofer Der skal forefindes minimum pre-out udgange for 5,1 surround kanaler En pre-out udgang betyder liniesignal udgange som er volume styret fra Tilsluttes en BeoLab til en almindelig linie udgang, vil den modtage fuld |
|
|
|
![]() |
|
pvh1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej Jeg er ikke sikker på at opstillingen vil fungere i det jeg er blevet fortalt af B&O center at beolap 2 tændes og slukkes med en spænding på 8 volt og ikke 12 volt som forstærkeren giver.
|
|
![]() |
|
![]() |
OK. Super. Så ved jeg hvad jeg skal gå efter. Grunden til at jeg nævnte denne Onkyo var bla. at jeg ikke ønsker en kæmpe klods,da jeg ikke skal bruge forstærkerdelen. Endnu en gang tak for din hjælp
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |