recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O Surround og Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O Surround og Center

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O Surround og Center
    Sendt: 01-April-2020 kl. 15:52
Hej Rec

Jeg har tidligere lavet et opslag omkring ombygning af vores stuer og i den sammenhæng, indbygning af højtalere.
Jeg er blevet lidt nervøs for om det er den rigtige løsning, da jeg er bange for resonans.

Jeg har en masse tanker omkring dette projekt, og det er ikke sikkert at det giver mening, eller om det kan lade sig gøre.
Der bliver IKKE plads til store gulvhøjtalere, men jeg er blevet lidt varm på Beolab 18 som fronter, men så opstår der jo et problem med Centerhøjtaleren.
Hvad fanden gør jeg?

B&O er ved at undersøge om jeg kan bruge Beosound Stage som center gennem Jackstikket.
Det vil så efter tanken virke således = Når man tænder TV, så tænder Beosound Stage og virker som soundbar til alm. TV. 
Når jeg så tænder min Receiver så overruler jackstikket fra Receiver til Stage HDMI indgangen så jeg får en Center kanal.

Ved ikke om det giver mening.

Men kom MEGET gerne med dine tanker!!!

 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu