recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O tilslutning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O tilslutning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mads1988 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Oktober-2019
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads1988 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O tilslutning
    Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 13:33
hej med jer,

Jeg har netop investeret i Beolab 18 + 19
Samt Transmitter og Core.

Mit spørgsmål er hvordan dette tilsluttes korrekt til hinanden og hvilke kabler jeg jeg skal bruge til dette.

Det er et LG Oled B6 tv samt et Apple tv som det hele skal tilkobles. 

Håber der sidder en venlig sjæl der kan hjælpe mig her? 

På forhånd tak! :)
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 18:16
tv’et skal tilsluttes din core, hvor coren tilsluttes din transmitter hvor højttalerne er koblet på trådløst.
Dog skal du være obs på at hvis du har et mesh netværk, kan dette godt forstyrre højttalerne, når de er trådløst tilsluttet.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Mads1988 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Oktober-2019
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads1988 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 20:18
hej Vildtrup,

Mange tak for svar, ved du også hvilke kabler de skal forbindes med. Der var nemlig intet med til udstyret? 
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 22:11
imellem core og transmitter, kan du bruge et netværkskabel, dette skal dog være et cat.7 kabel. Ellers skal det være et powerlink kabel som har RJ45 stik i begge ender.

Imellem tv og core.
Det kan du evt bruge et optisk kabel, hvis dit tv har den udgang ellers skal du bruge et analog udgang på dit tv
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Mads1988 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Oktober-2019
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads1988 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 14:14
tusind tak, det får jeg købtSmileSmile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu