Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Heintze
Bruger
Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
|
Emne: B&O TV nu med indb: DVB-T og C Sendt: 03-Maj-2009 kl. 15:00 |
Jeg var forbi den lokale B&O dealer i Lyngby, og nu kan man købe det nye TV fra B&O BeoVision 8-40 i Full-HD og til den overkommelige pris på 31500,- og det er med indbygget DVB-T/C i MPEG2/4 SD/HD.
Derudover fortalte butikkens folk mig at til de øvrige modeller kunne man nu købe et såkaldt DVB-HD modul. Det er B&O's produktnanv på et modul som omhandler DVB-T/C MPEG2/4 SD/HD, og det kunne man nu få i flere af deres modeller, og købe til et TV man allerede har.
Det lyder jo helt vildt.
|
 |
Svendinge
Junior bruger
Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 33
|
Sendt: 03-Maj-2009 kl. 15:02 |
Halløj,
Jeg har netop købt det der hedder BeoVision 8-40 og fået det leveret af min butik i Sorø. Helt fantastisk produkt, og med et billede jeg ikke har set magen. Derudover er det jo en fornøjelse at bruge det på DVB-C, og så man styrer det hele fra Beo4, har endnu ikke købt Beo5, men det er noget jeg helt klart skal, så jeg kan få et endnu bedre view over mine kanaler, fordi den håndterer jo logoer på den trykfølsomme skærm.
|
 |
BeoBrian
Super bruger
Oprettet: 25-September-2007
Point: 305
|
Sendt: 04-Maj-2009 kl. 09:42 |
Godmorgen,
Jeg kan bekræfte at det nu er muligt at få vores TV med indbygget digital tuner for DVB-T (Jordbaseret) og DVB-C (Kabel-TV).
Og det er også rigtigt at man kan få et modul til eksisterende TV, der dog skal være HD-Ready.
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9446
|
Sendt: 04-Maj-2009 kl. 09:50 |
Hej
Vil det sige at hvis man har et nuværende B&0 Vision 8. Altså 32" med den klumpede fod, så kan man få en DVB-C og DVB-T.
|
 |
BeoBrian
Super bruger
Oprettet: 25-September-2007
Point: 305
|
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 09:43 |
Hej Lahan,
Nej desværre de øvrige modeller i BeoVision 8 serien altså 26" og 32" har ikke plads til dette DVB-HD modul.
Men til gengæld udvider vi dagligt antallet af settop bokse, blu-ray afspillere, DVD & HDD optagere, Apple-TV, MacMini, Tvix etc. som kan betjenes via vores fjernbetjening. Så kan du skjule disse produkter af andet fabrikat, og via et IR-kabel kan du fjernbetjene produkter igennem TV'ets IR modtager.
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9446
|
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 09:53 |
BeoBrian skrev:
Hej Lahan,
Nej desværre de øvrige modeller i BeoVision 8 serien altså 26" og 32" har ikke plads til dette DVB-HD modul.
Men til gengæld udvider vi dagligt antallet af settop bokse, blu-ray afspillere, DVD & HDD optagere, Apple-TV, MacMini, Tvix etc. som kan betjenes via vores fjernbetjening. Så kan du skjule disse produkter af andet fabrikat, og via et IR-kabel kan du fjernbetjene produkter igennem TV'ets IR modtager. |
Interssant. Hvor kan man se en liste over disse supporterede produkter ? Hvordan får man sin remote til at supportere disse produkter, er det noget man selv kan gøre ?
|
 |
reslfj
Guld medlem
Oprettet: 14-Maj-2007
Point: 2247
|
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 11:31 |
Heintze skrev:
Derudover fortalte butikkens folk mig at til de øvrige modeller kunne man nu købe et såkaldt DVB-HD modul. Det er B&O's produktnanv på et modul som omhandler DVB-T/C MPEG2/4 SD/HD, og det kunne man nu få i flere af deres modeller, og købe til et TV man allerede har. |
Hvad koster et sådant modul ?
Lars 
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
 |