recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O undersøgelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O undersøgelse

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 14:42
problemet ved at brande sig som B&O play, er stadig B&O er i navnet, og som sagt BEOLIT 12 er et elendigt produkt..

når man laver et produkt, så skal man se om det kan tage eller give til den overall brand value du nu engang har i virksomheden..

B&O navnet i samvirke med Samsung med Serene og Serenata var også noget der var med til at sælge B&O negativt.

Personligt ville jeg gerne købe et B&O brandet produkt, har haft en del af dem

tror ikke jeg ville købe et Sub brand, da jeg føler man opretter disse subbrands, for at producere produkter med et andet kvalitets mæssigt og finish mæssigt koncept..

Beovision 8 burde nok f.eks. have været brandet som noget andet, da det personligt i min mening, ikke tilnærmelses vise ligner det jeg regner med at få hvis jeg køber B&O, plastik med gummi maling, og meget lidt alu og intet frontglas, er ikke b&o..
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

problemet ved at brande sig som B&O play, er stadig B&O er i navnet, og som sagt BEOLIT 12 er et elendigt produkt..

når man laver et produkt, så skal man se om det kan tage eller give til den overall brand value du nu engang har i virksomheden..

B&O navnet i samvirke med Samsung med Serene og Serenata var også noget der var med til at sælge B&O negativt.

Personligt ville jeg gerne købe et B&O brandet produkt, har haft en del af dem

tror ikke jeg ville købe et Sub brand, da jeg føler man opretter disse subbrands, for at producere produkter med et andet kvalitets mæssigt og finish mæssigt koncept..

Beovision 8 burde nok f.eks. have været brandet som noget andet, da det personligt i min mening, ikke tilnærmelses vise ligner det jeg regner med at få hvis jeg køber B&O, plastik med gummi maling, og meget lidt alu og intet frontglas, er ikke b&o..
Jeg er generelt enig i dine betragtninger.
Men jeg mener ikke at det giver mening at "hakke" på et produkt der ikke er lanceret endnu.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 16:35

Jeg er helt enig med Rasmusdc. Så lad Beko sælge lavkvalitets produkterne, for så ved man jo hvad man køber.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 16:50
Det er almindelig skik at man når man laver spørgeskemaundersøgelser giver en valgmulighed der hedder "ønsker ikke at oplyse", når det kommer til ens indkomst - og så er det ligegyldigt om det er anonymt eller ej.
Derfor besvarer jeg det af princip ikke selvom at jeg egentlig gerne ville hjælpe dig.

Jeg er helt med på hvorfor det er interessant at vide hvad folk tjener i forhold til dette produkt, men så skulle du vælge nogle fokusgruppeinterviews med folk som du alene har udvalgt på baggrund af deres indkomst, sideløbende ville du så kunne lave en spørgeskemaundersøgelse. Det ene udelukker bestemt ikke hinanden, snarere tværtimod da du vil komme endnu dybere i problemstillingen.

Held og lykke med opgaven.

Venligst
Strange

Redigeret af Strange - 20-December-2011 kl. 16:52
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 17:33
Som jeg ser det kræver det man er voldsom b&O entusiat, for at vælge deres tv. Med den udvikling som tv har haft, nu er det dog løjet lidt ned vil jeg mene.
Har kolleger som købte B&O fjernsyn til over 100 tusind da. Det er totalt forældet idag. Dette er ikke tilfældet med deres højttalere og anlæg da de bedre kan følge med tiden. Samsung som er kvalitetsmææssigt et helt andet produkt, samt LG har med det rammeløse samt helt tynde design, lavet noget så flot på væggen at det er svært at konkurere da det samtidigt er med nyeste teknologi
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 17:38
Er helt klar over at B&O er i en liga for sig, men hvad nytter det med den hurtige udvikling. Hvad hjælper smart integreret dvd i bluray tidsalderen f.eks? Syntes dog B&O er rigtigt pænt, meget af det ihvertfald, men kommer aldrig til at støtte det, da det samtidigt signalere bryd ind hos mig, jeg har sagerne. Ved godt det er en fordom men lidt pudsigt at dem jeg kender med B&O har haft indbrud, og deres naboer har aldrig. Hmm ser da sammenhængen. Ærgeligt dog man ikke kan have luksus i fred
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 17:39
Jeg har udfyldt skemaet,men ville ikke købe et 42" tv, så det er også en begrænsning i valgmuligheder.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 17:48
Enig. Ønsker et 42".     Det skal være mindst 55" eller mere før det har interesse for mig
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu