|
B&O V1, JVC proj. og Onkyo forstærker - hvordan? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kapsel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2013 kl. 20:14 |
Hej alle,
Jeg har lurket herinde i mange år, men aldrig fundet anledning til at oprette en bruger.. Nu må jeg imidlertid bøje mig i støvet og håbe på at eksperterne kan hjælpe mig med et spørgsmål: For et par måneder siden, blev midt gamle JVC LCD tv udskiftet med et B&O Play V1 40" TV - et TV som jeg er rigtigt glad for! TV'et er koblet direkte til antennestikket (YouSee), og det virker bare. Det betyder imidlertid at mit gamle setup, ikke rigtigt længere fungerer.. Tidligere har jeg haft et mediecenter til at fungere som TV tuner, og brugt min Onkyo TX-SR 608 som samlingspunkt for Playstation 3, Apple TV, Mediecenter og min elskede JVC DLA-HD1 projektor. Min Onkyo's HDMI output blev dengang splittet i to, den ene gik i JVC TV'et, den anden gik i JVC projektoren. Et setup som fungerede overraskende godt. Nu er spørgsmålet: Jeg vil gerne kunne koble både Apple TV, evt. mediecenter (for at få tuner til projektoren) og PS3 til at kunne blive smidt ud på både TV og projektor - det er ligegyldigt om det er samtidigt, lærredet går alligevel ned foran mit TV, når jeg trækker det ned. Og samtidig vil jeg gerne have mulighed for at bruge B&O TV'ets remote og tuner så meget som overhovedet muligt - og helst ikke gøre det hele alt alt for kompliceret at betjene, og med alt for mange fjernbetjeninger.. Jeg har nogle nogenlunde fornuftige højttalere tilsluttet Onkyo receiveren. Er der nogle her, som har erfaring med om det kan lade sig gøre, at komme i nærheden af hvad jeg gerne vil? Jeg frygter lidt, at jeg kommer til at ende med 5 forskellige fjernbetjeninger, og et setup som aldrig kommer til at fungere helt godt. Lige nu nøjes jeg med at se TV på TV'et, og til tider Apple TV med Netflix, men det kunne være rart at få mulighed for både at bruge projektoren, PS3, og evt. en PC koblet til systemet. På forhånd tak, /kapsel
|
|
![]() |
|
kapsel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er selvfølgelig et Beoplay, og ikke et B&O TV - beklager :-) Jeg kunne bare ikke få Beoplay til at stå i emnefeltet da det så blev for langt, og B&O er vist den forkerte måde at forkorte det på ;)
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Køb en Lintronic boks. Den kører med Beo4, men koster godt 3000 kr.
Test: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1239202728 Redigeret af Torben Rasmussen - 27-Februar-2013 kl. 22:08 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Hej Torben,
Perfekt! Med den, er jeg i hvert tilfælde meget langt, tak for en super anmeldelse. Har du nogle bud på hvordan jeg kan forbinde mit TV til receiveren, og få glæde af højttalerne som er tilsluttet - eller er det umuligt? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |