|
B&O V1 til konsolspil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JDH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2012 kl. 11:01 |
Jeg overvejer et B&O V1 hjem til stuen, og et besøg hos den lokale B&O-pusher har da bestemt ikke gjort interessen mindre. Skærmen vil skulle bruges til alm. tv-kiggeri, lidt dvd-film og som monitor til knægtens tilsluttede Wii.
På http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1340113365 har jeg læst en ganske grundig gennemgang af tv'et, og der påpeger man netop brugen til konsolspil som et af fjernsynets svage sider pga. af høj input lag. Er der mon en bruger eller to her på forum, der har erfaring med netop dette? Mange tak! Jan |
|
![]() |
|
SpinX125 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej JDH, Jeg har en V1'er i stuen herhjemme, den bruges ikke til konsol-spil, (bruger et Panasonic plasma til spil)
Har dog haft min PS3 tilsluttet til V1'erne et par gange for at prøve det, til at starte med var der rigtig meget input lag, ganske ubrugligt.
Senere efter en opdatering fra B&O er det blevet bedre (der skal selvfølgelig vælges game-mode på skærmen)
For mange vil det nok være okay efter opdateringen fra B&O, jeg fortrækker nu stadig spil på plasma-tvet, specielt til FPS spil.
Men tag da Wii'en med i B&O butikken og prøv det, det må da være muligt at få lov til
![]() Ellers er det et rigtigt fedt tv, er super glad for vores til Tv og film.
SpinX125
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |