|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
winona ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 29-Januar-2005 kl. 17:57 |
Hej Jeg har købt en Philips HDRW 720/02, den vil gerne have sat sammen med mit fjernsyn B&O MS6000 og en sat receiver Triax DVB75si. Synes jeg har prøvet alt, men jeg kan ikke få kontakt med Philips'en, der er overhovedet ikke noget billede eller er det mig der klokker? Måske kan det slet ikke lade sig gøre? Fint forum.
|
|
![]() |
|
SteenH ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Hej Winona Hvordan har du 'kablet' dem? Jeg kender ikke en Triax men du skal kunne få forbindelse med din 720/02 på en eller anden måde |
|
SteenH
![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() |
Jeg mener der har været et par tråde herinde hvor folk har haft lidt problemer med deres B&0 og deres recorder. Der er vist en menu i TV'et der enabler scart stikket fra recorderen. Prøv at læse denne tråd, måske er det en hjælp http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=2949&K W=B%26O Redigeret af lahan |
|
![]() |
|
Per_K ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hej Winona! Indtil jeg i sidste uge returnerede min Philips 720-2 havde jeg samme kombination af TV og recorder. Det fungerede perfekt. Jeg brugte det SCART-kabel som fulgte med recorderen. For at du kan se recorderen i forbindelse med fjernsynet, skal du ENTEN Tænde fjernsynet først og recorderen efterfølgende. ELLER: På TV-et trykke på "menu". Med piltaster vælge "input". Trykke på "play". Med piltaster vælge det input, som svarer til recorderen. Her trykker du på "play". Jeg har ingen satellit-modtager, men det må kunne lade sig gøre. Hilsen Per K
|
|
![]() |
|
winona ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Tak for svarene - kan fortælle jeg har søgt på dette forum og prøvet igen igen igen. Har bl.a. brugt denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=518&KW =tegning til at forbinde med. Men jeg har også antennen på sat modtageren, den skal åbenbart fjernes. (har altid siddet der) Så skal jeg trykke på v-tape på fjernsynet, og der igennem se sat-boks, - den skal så slukkes, når jeg vil i kontakt med dvd'en. Det må jeg prøve når jeg kommer hjem fra arbejde. mvh winona
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Det virkede desværre ikke. Jeg kan stadig ikke se Philipsen på skærmen - den må være defekt. Video og sat-boks virker udmærket. Den går retur i weekenden. - Men så må jeg nok finde en anden model, ret irriterende. mvh Winona |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Har du kikket i manualen til dit MS6000 ? Du skal konfigurer scart stikene på dit MS6000 (til at reagere på enten V:TAPE knappen, CDV m.m.) Hvis du har et fuldt monteret scartstik burde fjernsynet faktisk tænde når du tænder for din HDRW da fjernsynet reagere på signal på ben 8. |
|
![]() |
|
![]() |
Fjernsynet tænder, når jeg tænder for HDRW, - men stadig intet på skærmen. Jeg kan indstille fjernsynet til flg.V-tape B&O - V-tape - V-aux - V-tape+V-aux - Decoder - V-tape+dec. Jeg sætter den på v-tape
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Det burde være ligegyldigt havd du sætter den til (på nær V.TAPE B&O da der så forudsættes at der udveksles data mellem de 2 enheder). Det det hart indflydelse op er hvilken knap der skal bruges på fjernbetjeningen. Har du prøvet med et andet Scart kabel ? Eller på et andet TV Redigeret af kim.t |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Kan fortælle at jeg idag har leveret Philips'en tilbage til El-giganten og fået mine penge tilbage uden problemer. Kort efter bestilte jeg en Philips DVDR-725 H hos Mediacheckpoint.de, - den vil jeg så glæde mig til at modtage. Men tak for hjælpen venner hilsen Winona |
|
![]() |
|
Flyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Så må vi håbe, at du ikke oplever de sammme problemer igen, for de 2 maskiner er identiske, undtagen harddisk størrelsen (og evt .firmware rev. ol.). Men der var jo nok en fejl på din 720'er. Jeg forstår bare ikke hvorfor du så ikke forsøgte at få den repareret? Jeg går selv og venter på en 725'er fra Mediacheckpoint, har nu ventet i snart 1 måned Mvh. Flyer |
|
![]() |
|
Rambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Bestilte en 725 den 2/2 (OleOlsens Fødselsdag De skrev lev medio feb. som skulle være den dato Philips har lovet dem leverance, håber da så det passer... Har lige været i elgiganten for at købe en reciver, der måtte jeg også påregne mindst 2 ugers leveringstid. Noget tyder på at Philips får solgt deres varer hurtigere en de kan nå at producere dem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |