|
Bogmærke skifter plads |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juli-2013 kl. 21:44 |
Jeg har det problem at et af mine bogmærker, linket her til Recordere ryger ned i bunden af listen. Jeg har prøvet at slette det og,tilføje igen. Men uanset hvor jeg prøver at placere det, så ryger det i bunden med det samme. Ingen af de andre flytter plads. Er der nogen der har en løsning på det? Jeg har prøvet at Google det, men synes ikke at finde noget brugbart. Jeg har både en iPad (3. generation) med 3G og en iPhone 4'S.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et gæt, din browser er sat til at sortere dine bogmærker alfabetisk?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det kan du ikke i mobil-safari.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
prøv at slå synkroniseringen med iCloud fra (det løste det for mig da jeg havde samme problem)
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> Redigeret af Sylvest - 29-Juli-2013 kl. 09:25 |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Tak. Det hjalp. Men lidt irriterende, at man er tvunget til at slå det fra, fordi det skal drille. :)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |