|
Boks til det nye TV signal |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Åhh, så blev jeg det klogere. Tak for linket. Den understøtter ikke HDMI- CEC. Vi må leve med to fjernbetjeninger her i kolonihaven. carsten
|
||
![]() |
||
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
|
Hvorfor understøtter sådan en ny box fra BOXER ikke HDMI-CEC. Det er jo helt ude i skoven.
carsten
|
||
![]() |
||
rusty_55 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2016 Status: Offline Point: 18 |
|
Jeg står i samme situation. Den billigste jeg kunne finde var nedenstående, som vel også er god nok?
https://www.av-cables.dk/dvb-t2-receiver/denver-dvb-t2-box-med-hdmi-15.html?gclid=EAIaIQobChMI8qSaupCE6gIVhqwYCh1alQZgEAYYASABEgJf0_D_BwE Alternativet for mig er nyt tv, men her mangler jeg et godt tilbud på en 32 tommer. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvis den bare skal modtage FTA kanaler og intet andet, så er den god nok til det.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
rusty_55 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2016 Status: Offline Point: 18 |
|
Så er jeg lige nødt til at spørge - FTA, dækker det DR kanalerne?
;-) |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der er ikke andre her i landet der er det.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
|
|
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Ja - som skrevet, Free To Air. DR, to regional-kanaler, Folketingskanalen + evt. to regional-kanaler fra nabokommuner, hvis der er gode modtageforhold. I visse områder i landet, vil det - igen afhængigt af modtageforhold og gode, store tagantenner, samt gode modtagere være muligt at kunne modtage enten tysk eller svensk TV. NY rettelse: Kommer i tanker om... Har, eller VIL tyskerne ændre deres DVB T2-standard til noget, som ikke vil kunne modtages på "danske" modtagerbokse?
Redigeret af mnielsen - 11-Juli-2020 kl. 19:59 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Ja, det har de allerede gjort. Tyskerne anvender H.265, også kaldet HEVC, mens danskerne stadig bruger H.264, eller AVC. Så vil man være fremtidssikker bør man købe en modtager der kan klare begge dele. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |