|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
Hej Maistro
Hvis jeg var dig, så ville jeg købe fx denne http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=93575&title=slges-yousee-hd-box-3106 , eller denne hvis jeg samtidig vil have mulighed for at optage : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=93692&KW=yousee+stofa&PID=948796&title=yousee-hdboks-slges#948796
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
Maistro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
||
Hej Radiomanden!
Tak for hurtigt svar! Rart at vide, at de billige bokse, som udgangspunkt kan løse det "basale behov"!
![]() Hvis man alligevel tænker lidt større og vil have en boks med flere muligheder - ved du så om fx Samsungs BD-C8200 - hvor der også er blu-ray-afspiller i - kan løse de ting du nævner - eller kun nogle af dem? Er fx i tvivl om det SKAL være en YouSee-boks, hvis man på et tidspunkt ønsker de flere muligheder, der er med et kort fra YouSee?
På forhånd tak!
![]() |
|||
![]() |
|||
Maistro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
||
Hej Christian!
Tak for din henledte opmærksomhed på disse salgstråde, som jeg ikke lige var obs på!
![]() |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Det er som skrevet KUN en You see modtager der kan You See ting, 8200 har dog mulighed (CA plads) for betalingskanaler.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
OK. Vil HD-boksen med harddisk, som der henvises til ovenfor i en salgstråd, stadig være ok (er nogle år gamle) - el. bør det så være en nyere model fra YouSee?
Jeg synes blot, at jeg tidligere har læst noget om en masse bøvl med de første bokse fra YouSee.
|
|||
![]() |
|||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
||
|
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
![]() |
|||
Jksa ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||
Hej Jeg vil lige nævne Aldis Abeo boks igen. Den kan kun klare de 'frie' kanaler. Den kan også vise de 'frie' HD kanaler. Og udover det har den som tidligere nævne aller P4 regioner, inklusive Nordvest Sjælland, Esbjerg med flere. Og 1 Nrk radio program. Det har den gamle Selector og Sagem ikke. Den har optage på en USB hardisk med PVR funtion, men oplyser kun i GB, og ikke tid. 1 GB ca knap en halv time på en almindelig digital kanal. En HD kanal fylder naturligvis mere, og en radiokanal mindre. Det er ikke muligt skrivet på en optagelse, der står kun nummer, program og tider den har optaget. Når man så sletter en optager, kommer der uorden i rækkefølgen. Den har 5 grupper med farvoritkanaler, både radio TV. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Lige et spørgsmål mere til HD-boksene fra YouSee:
Ligesom billedet modtages lydsignalet vel også digitalt. Så er der digital lydudgang på YouSee's bokse? Dvs. er der optisk og/eller coaxial lydudgang, som kan forbindes til ens surround - så man ligesom ved afspilning af en god film på BD-afspilleren, også kan få glæde af surround-lyden ved at se en HD-film via YouSee's HD-bokse??
På forhånd tak!
![]() |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Der er en Toslink tilsutning på 3126, så man på de få kanaler der sender med 5.1 kan få det lydformat.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
||
|
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tak for jeres afklarende svar! Jeg forsøger blot ud fra jeres gode svar og inputs at danne mig et bare lille overblik til vurdering af fordele/ulemper ved de forskellige bokse og køb/leje. Og her synes jeg rigtig nok, at engangsudgiften for at anskaffe en HD-boks fra YouSee virker høj - med det er så prisen, hvis man ikke vil hænge på en fast månedlig udgift - og ikke synes, at man kan nøjes med de billigere alternative bokse og de ulemper, der følger med disse.
Så Jørn - det kan godt være, at jeg alligevel i sidste ende vælger at "bide i den sure æble" og anskaffer en HD-boks fra YouSee på leje- el. evt. købsvilkår!
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Mvh.
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |