|
Boksning med Manny P. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2014 kl. 12:06 |
Hej.
Jeg optog boksning i nat, der var programsat fra kl. 3 til kl. 5. Men denne optagelse indeholder ikke den vigtigste kamp, nemlig den med filippinske Manny P. Kommer der en genudsendelse eller er der nogen, der har fundet den på Youtube?? Har kigget på Youtube, men ikke umiddelbart fundet den.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bliver vist genudsendt lørdag d. 19/4 klokken 22 på tv3 sport2
|
|
allan
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Jeg tror ikke det var en genudsendelse. Kom i tanke om det kl. 5 minutter over 10 og fandt så hurtigt kanalen på man Panasonic optager og trykkede optag continous. Næste morgen havde den optaget i 12 timer - men der var ikke nogen Manny P. ![]() Men det er også lige meget, vi ser ikke normalt boksning - men nu var det jo lidt sjovt, fordi han er fra Filippinerne og min svigerfar er helt vild med boksning. De andre i huset dernede på Filippinerne kunne selvom, hvordan de fik noget at spise - han skulle se boksning......
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |