recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bolig Net fiber erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bolig Net fiber erfaringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bolig Net fiber erfaringer
    Sendt: 02-August-2022 kl. 12:24
Hejsa

Vi skal snart flytte og skal have fundet en ny internetudbyder, jeg har kigget lidt på Bolig Net og vil derfor gerne høre om jeres erfaringer med dem og yderligere hvis nogen af jer bor i Nordenergi’s område i det nordjyske og får leveret af Bolig Net, om i så lige vil skrive det hvis i deler jeres erfaringer med mig.

På forhånd tak og god dag til alle
Til top
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2022 kl. 10:12
Jeg bruger dem til min IP telefoni. Har ikke oplevet problemer. Et par gange har der været planlagt service eller hvad det nu var. Men det var varslet og henlagt til nattetimerne, som jeg husker det. Lige i starten havde jeg brug for support og de hjalp mig, uden lange ventetider. Men det er snart mange år siden.... Hvordan supporten er i dag, tør jeg ikke sige :) Men det virker :)
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2022 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af HenrikN HenrikN skrev:

Jeg bruger dem til min IP telefoni. Har ikke oplevet problemer. Et par gange har der været planlagt service eller hvad det nu var. Men det var varslet og henlagt til nattetimerne, som jeg husker det. Lige i starten havde jeg brug for support og de hjalp mig, uden lange ventetider. Men det er snart mange år siden.... Hvordan supporten er i dag, tør jeg ikke sige :) Men det virker :)
TakThumbs Up
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2022 kl. 21:45
Er der virkelig ikke flere brugere af Bolig Net???
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu