|
Boligforening skal vælge: Stofa eller Yousee? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har før siddet med boligforeninger og skift af internet og tv. Det er MEGA besværligt at kæmpe imod en bestyrelse som er blevet forblændet af en god sælger.
Der sidder en masse pensionister som er uimodtagelige over for sund fornuft og som kun lytter til bestyrelsen. Jeg boede i samme boligforening som mine forældre og kunne ikke engang få dem til at stemme det samme som jeg, på trods af at de mener at jeg har styr på teknik. De mente at bestyrelsen vidste bedst. Så medmindre i deler flyers ud og får underskrifter inden, eller måske vælter bestyrelsen. Så kan i godt droppe at vinde over dem. Hvis man kigger rent teknisk på tingene, så giver det god mening at skifte ting ud hvis der er mange reparationer pga. alderdom. Men hvis der ikke er problemer nu, så burde der ikke være grund til at skifte udstyr, når man tænker på at i har individuelt pakke skift. Eneste forskel skulle måske være at man med yousee kan frasige sig den lille pakke i mange boligforeninger og vælge at benytte Boxer med egen antenne. Hvis regeringen kommer igennem med at alle skal have muligheden individuelle tv kanaler. Så er det komplet irrelevant om man har mulighed for individuelle pakker. Så bliver alle kanaler kodet og man skal have kort for at se tv og det er YouSee's ønske scenarie. Så jeg ville vente og se tiden an og ikke være et miljøsvin og smide noget på porten som fint virker.
Redigeret af Cyberguyen - 10-November-2012 kl. 17:59 |
|||
![]() |
|||
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
||
I så fald må regeringen jo komme med et max pris pr kanal, eks ingen kanaler i dk over 10kr pr md, uanset hvor mange man ønsker at købe, dette holder jo ikke, men så noget i den retning... |
|||
![]() |
|||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
||
Sikke dog en vatnisse holdning. Du bor i et liberalt land uanset om du kan lide eller ej.
Der er fri prispolitik i Danmark.
Kan du ikke betale den pris din udbyder kræver, så find en anden udbyder.
Og 10 kr pr kanal rækker jo til ingenting.
|
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
||
![]() Redigeret af skyking - 12-November-2012 kl. 17:12 |
|||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|||
![]() |
|||
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
||
@ Infinity
Hvis der er fri prispolitik, burde man da ikke kunne slippe totalt for fortsat være tilsluttet et bestemt kabel tv net?
At man et sted i Sønderjylland mente at senere tilslutning skulle koste henved 6.000 eller hvad det nu var, er det der vi skal hen? Men OK 500 kr for kabeltv, 500 kr for Internet og 500 kr for telefoni (Mobil + fastnet/via internettet) altså 1.500 per måned. Redigeret af skyking - 12-November-2012 kl. 17:16 |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Med det ordvalg nogen tilvælger YouSee eller El selskabernes Fibre, da er der ikke mange der må forvente at jeg er loyal med hensyn til tilslutte sig samme.
Her i Århus er der mange steder hvor man er frakoblede YouSee, selv om man bor i en Almen lejebolig. Her tænker jeg på at det er de færreste der får tilbudt en mindre og dermed billigere lejlighed (enten via boligforeningen eller Socialrådgivningen), for fortsat kunne have en YouSee Basis- eller evt. Fuldpakke.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
||
Der er intet vatnisse over mig mester,,,, og ja, det er alt for liberalt her i dk, usa virker mere som dit ønskeland, dog kunne jeg godt bruge deres våben politik... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |