recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boligselskab vil ik betale det
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketboligselskab vil ik betale det

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Direkte link til dette indlæg Emne: boligselskab vil ik betale det
    Sendt: 25-Marts-2010 kl. 16:09
kan det passe at et boligselskab ikke skal betale de 3500kr det nu koster og få stofa til og open for stofaTV i min lejlighed/huset hvor lejligheden er.  jeg skal flytte ind i den til den 1. 


Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 16:19
Hvis ikke det fremgår som en del af lejen/kontrakten, kan jeg ikke se de har nogen forpligtigelse.
Hvis der pludselig er mulighed for fiberadgang eller andet, skal de jo heller ikke nødvendigvis tilslutte sig det.
Måske du via en huslejestigning kan få dem til at betale det. Gør jo lejemålet mere atraktivt efterfølgende.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 16:21
Ikke hvis det er det der går ind under individuel tilslutning , så er det dig der må til lommerne.....
 
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 16:32
Og på den måde kommer nogen over på Boxer, Satellit eller bare nøjes med de gratis Mastebaserede programmer.
 
Sådan har TDC/YouSee jo kørt i mange år for deres "Indflyttere i lejligheder".
Og Boligforeninger kan ikke længere garantere Programudbyderne at man (fortsat) vil aftage Fuldpakke, frivillig eller tvungen ____  Så folk som flytter skal nu skele til de der ekstra udgivter for tilslutning. TDC Skal jo have noget dækket.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 17:26
 
 De fleste boligselskaber har aftale med en leverandør, og alle deres lejligheder/huse/rækkehuse får leveret signal, og det er altid åbent for Fuldpakke, medmindre, at lejer via udlejer laver aftale om en mindre pakke i de tilfælde hvor det er muligt. (Stikledningsanlæg.). Der er stadig steder med sløjfeanlæg, og der er det ikke muligt at gå ned i pakke. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6629
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af 3000 3000 skrev:

kan det passe at et boligselskab ikke skal betale de 3500kr det nu koster og få stofa til og open for stofaTV i min lejlighed/huset hvor lejligheden er.  jeg skal flytte ind i den til den 1. 




Boligselskabet har ikke pengene til det. De eneste der er til at betale er dine nye naboer.
Jeg har lige ledt efter priser på tilslutning på Stofa.dk, men kan ikke finde nogle. Priserne kan åbenbart kun fås på telefon - det virker underligt.
Venlig hilsen
KB
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 23:34
Priserne er forskellige fra antenneforening til antenneforening og nogen af dem skal betales til foreningen mens andre steder er det direkte til stofa. Det kan koste alt fra 2000kr til 8500kr afhængigt af hvor det er henne i landet.
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 23:51
jeg skal a med 3400kr siger stofa.. kan da bare ikke passe jeg skal betale for hele huse som er 2 lejligheder. den anden er tom så ikke nogen som kan hjælpe der


Redigeret af 3000 - 25-Marts-2010 kl. 23:53
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 02:26
3400kr for en kabel-tv oprettelse lyder ikke helt forkert for en enkelt hustand (din lejlighed), for det er ca. samme pris som at Yousee normalt tager i oprettelse i et hus hvor der ikke findes kabel-tv fra dem i forvejen.


Redigeret af Aspagilus - 26-Marts-2010 kl. 02:30
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af 3000 3000 skrev:

kan det passe at et boligselskab ikke skal betale de 3500kr det nu koster og få stofa til og open for stofaTV i min lejlighed/huset hvor lejligheden er.  jeg skal flytte ind i den til den 1. 


Ja
mvh Christian
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Aspagilus Aspagilus skrev:

3400kr for en kabel-tv oprettelse lyder ikke helt forkert for en enkelt hustand (din lejlighed), for det er ca. samme pris som at Yousee normalt tager i oprettelse i et hus hvor der ikke findes kabel-tv fra dem i forvejen.
Jo jo, men det der er jo beløb man skal slippe, selvom der allerede er Kabel Tv. Nøjagtig som med Fastnet telefonoprettelsen i gamle dage.
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Oprindeligt skrevet af Aspagilus Aspagilus skrev:

3400kr for en kabel-tv oprettelse lyder ikke helt forkert for en enkelt hustand (din lejlighed), for det er ca. samme pris som at Yousee normalt tager i oprettelse i et hus hvor der ikke findes kabel-tv fra dem i forvejen.
Jo jo, men det der er jo beløb man skal slippe, selvom der allerede er Kabel Tv. Nøjagtig som med Fastnet telefonoprettelsen i gamle dage.


Jow i det tilfælde er det ret pebret når Stofa allerede leverer kabel-tv til bygningen, for i de tilfælde tager en som Yousee kun omkring 600kr for lige at kople en på.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu