|
Bond 50 Blu Ray Pakke kun kr. 650,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SSS ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2013 Sted: Nyborg Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 12:42 |
Denne samleboks indeholder 22 James Bond-film på Blu-ray i en eksklusiv indpakning. Desuden får du masser af ekstramateriale.
Uden Skyfall ! Helt ny aldrig udpakket nypris kr. 1600,- nu kun 650,- ![]() ![]() Redigeret af SSS - 07-Marts-2013 kl. 17:28 |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500 budt fra min far hvor i landet?
|
|
![]() |
|
jlevin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-December-2004 Status: Offline Point: 12 |
Sender du er jeg køber til den, 650,- + porto
|
|
![]() |
|
SSS ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2013 Sted: Nyborg Status: Offline Point: 12 |
Nej tak til Peterhansen...
Jeg bor i Nyborg.. du skal højere op ;-) Mvh Redigeret af SSS - 08-Marts-2013 kl. 09:34 |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
for langt og over hvad han vil give. ikke selv bond fan aldrig set mere end 30 min af et par stykker før jeg faldt i søvn
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jeps
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Glemte lige, velkommen til recordere.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
tak - er stadig lidt svært at finde rundt ;-)
|
|
![]() |
|
Det skal nok komme. Det er ret simpelt, når du lige er kommet ind i det..
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Hvis du ikke vil sende, kan jeg godt afhente for 600,-
Send en pm hvis det har interesse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |