|
B:onkyo tx sr876 til pioneer 1021 eller 921 plus p |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Meget dårlig stil :-(
BS
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Men byder man 3.400 så er den klar til afhentning i Ejby på Sjælland mellem Holbæk og roskilde
Ellers kan den medbringes på min kones arbejde i Herlev eller mit i jyllinge |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Tilslutter mig B Schmidt's udsagn om sælgerens adfærd.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Ja i må meget undskylde at jeg ikke vidste den ikke kunne sendes.
|
|
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hvilket jo ikke havde været nødvendigt hvis du havde holdt dig til vores 1. Aftale med at vi skulle mødes og bytte.
Helt ærligt er det den stil jeg forventer på DBA. Bestemt ikke herinde. I min verden fixer JEG problemet hvis jeg fucker op i en aftale jeg har indgået. Jeg beklager at forurene din byttetråd (nu salgstråd) som du oprettede mens vi havde en aftale (jeg holdt dengang min undren til PM netop for ikke at forurene) jeg kan bare ikke tåle at se et >undskyld.... Men det var ikke min skyld< når du netop har formået at smadre alle aftaler. Jeg er oprigtigt ærgelig over dette forløb og noterer mig hændelsen. God jul og godt nytår herfra til dig. BS
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Helt enig med Schmidt; jeg oplevede det samme med sælgeren, som 'glemt' / udeblev fra hele 3 aftaler.
Hertil undre jeg mig over salgstråden: - for ca 8 uger siden ejede du ikke en Onkyo TX876 -for ca 6 uger siden skulle du ha' hjælp til airplay funktionen på en Pioneer 1021. |
|
![]() |
|
jeg er godt klar over at alt ikke er forløbet perfekt
men inden i undrer jer alt for meget tillad mig at præcisere.... til smokey, du må meget undskylde at jeg ikke dukkede op og fik købt det som vi havde aftalt, det er super dårlig stil - det erkender jeg. bscmidt - havde indgået en aftale med dig - om en bytteaftale, rejser tidligt om morgenen kl. 5 og får i juleforvirringen ikke recieveren med, da konen er mere forhippet på at undgå snestormen... så aftaler vi at jeg skal sende recieveren når jeg kommer hjem, men inden vi får lavet byttehandlen opdager jeg at recieveren er for tung og at der ikke er nogen firmaer der godtager pakker over 20 kilo... er oprigtig ked af disse to handler og håber begge i kan bære over med mig... og god jul og godt nytår til alle... hov skal lige have opdateret polemikken omkring hvilke recievere jeg har og jeg ikke har... jeg har en pioneer 1021 i stuen - som jeg er glad for... så har jeg en onkyo 876 som jeg har købt for en måneds tid siden til min datter.... - l/købt på dba.dk ved ikke hvorfor jeg skal forklare alt dette, men det er åbenbart vigtigt... synes at den super fede reciever måske er lidt overkill til hende og derved overvejer jeg at sælge og bytte den... det håber jeg er okay med jer ?? endnu engang undskyld for de manglende handler... håber i begge to modtager undskyldningen - er nok lidt for ihærdig med at købe nye gadget og hi fi ting, og får i forvirringen ikke afsluttet alt, håber jeg at i kender til
|
|
|
|
![]() |
|
Det ændrer ikke ved at du 2 gange ikke har overholdt vores aftaler. Det kan ske for enhver at der kommer noget i vejen, det medgiver jeg dig. At du så 1. gang opretter en byttetråd istedet for at kontakte mig og anden gang aflyser vores aftale sent aftenen før, for samtidigt at ændre din byttetråd til en salgstråd uden at gøre noget for at overholde vores aftale. Det er DET jeg anser som dårlig stil.
Jeg ønsker ikke et større skænderi og jeg finder, måske, en anden 876'er men under alle omstændigheder er det bare en reciever og jeg overlever. Mvh BS
Redigeret af Bschmidt - 28-December-2012 kl. 18:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |