|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() Sendt: 26-Januar-2007 kl. 17:45 |
I forbindelse med et abb. på Digital Foto, fulgte der en gave med som efter sigende skulle være en universal fjernbetjening. Jeg havde dog ikke de store forventninger, men den betjener dog fjernsynet ret godt og konen synes at den er smartere end standard modellen. Modelnavnet er URCT-48B-01 og mit spørgsmål går på om der er nogen der har fået den til at fungere sammen med Sagem 60, da jeg har prøvet et utal af koder samt quick search og auto search, uden det store held. Med venlig hilsen Jacob |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Jacob,
Kan man ikke lære fj. betjeningen koderne ved at følge denne procedure:
Uddraget af manualen er hentet fra Remote Central (jeg vil tro at der i stedet for at trykke 'TV1' i punkt 1, eksempelvis kan trykkes 'AUX'). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() |
Hej Lars & tak for hjælpen, men den har ikke indlæringsfunktion, jeg fandt selv manualen på en Tevion med samme modelnummer med indlæringsfunktion, men det virker ikke, så det var mere et skud i tågen hvis en havde fundet en kode der virker til Sagem 60. Men jeg forventede nu også at man må ud og investere hvis man vil ha' en der virker ordentligt. M.v.h. Jacob |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |