Hej,
Efter at min samsung boks har været slukket viser
den kun boot i displayet og jeg kan derfor ikke komme
i kontakt med denne???
Jeg har prøvet at tænde samt slukke for den op til flere gange samt har haft den stående tændt i ca. 2 timer med boot i displayet.
Nogen gode råd???
Mvh
Jakob
Obs. opkoblet via vsat
AZ 173,2 EL 21,3 Rel 262,4
AGC 1984 61 22 74 - 002 04 78
Hej, Efter at min samsung boks har været slukket viser den kun boot i displayet og jeg kan derfor ikke komme i kontakt med denne??? Jeg har prøvet at tænde samt slukke for den op til flere gange samt har haft den stående tændt i ca. 2 timer med boot i displayet.
Nogen gode råd???
Mvh Jakob
Prøv det her:
Der er desværre en fejl i et parti HD bokse fra Samsung [SMT-H3106] Ved opstart beder boksen om en Software Opdatering, denne opdatering ender i låst boks med teksten "LOAD" i displayet. Der er nu lagt en SoftWare ud der kan loades korrekt. Fremgangsmåde: (1) Sluk for 230 Volt afbryder bag på boksen (2) Tryk/hold samtidig følgende 3 knapper inde [Menu]+[Pil Op]+[OK] mens der tændes for 230 Volt afb. bag på boksen (3) Vent ca. 5 sek. til "codn" vises i displayet - slip knapper (4) Displayet viser "dn:xx" når tæller når 99 VENT på "donE" + "00:00" + at boksen slukker med uret visende aktuel tid. Gik det ikke godt første gang så prøv igen... Nu er boksen klar og burde fungere. God fornøjelse med din nye boks. Venligst YouSee Fejlservice ______ NB: Det er kanpperne på boksen, du skal bruge.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum