recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Borderlands og Dragon Ages Origins info!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBorderlands og Dragon Ages Origins info!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Borderlands og Dragon Ages Origins info!
    Sendt: 29-Juli-2009 kl. 10:58

Her er lige lidt info for dem af jer der endnu ikke har hørt om disse 2 geniale spil:

Borderlands:

Nøgleord - Cellshaded, 650000 forskellige våben, FPS-RPG, openworld (ikke helt helt sikker på dette!) offline/online co-op med op til 3-4 mand, forskellige klasser at vælge imellem som kan udvikles i forskellige retninger ligesom i WoW.

Jeg mener også at man selv kan lave sine våben, altså sætte scope på, efter håndtag til shotgun og lignende. Desuden er jeg sikker på at have læst at det samme gælder for ens køretøj.

Her er lige en video http://www.gamespot.com/xbox360/action/borderlands/news.html ?sid=6214311&om_act=convert&om_clk=picks&tag=pic ks;title;2

Spillet udkommer den 20. okotober 2009, til playstation 3, Xbox 360 og comuter.

Dragon Ages: Origins:

Nøgleord - lavet af Bioware, voksent setup med kærlighed og vold,  1 spiller, Action-RPG, avanceret AI holdspillere - disse kan sagtens smutte eller blive gode venner afhængig af dine valg, 3 forskellige klasser at vælge imellem, 3 forskellige begyndelses steder hvor hvert sted har sin begyndelse og nogle andre valg (god chance for at man kan spille spille 3 gange).

Ens valg i spillet har sine konsekvenser, om man så kan være god og ond ved jeg ikke, men det er vidst sådan at man i starten spiller før selve spillet begynder, altså nogle generationer før ens person bliver født, hvor man så skal tage nogle valg som gør din person til den han vokser op som, altså om man bliver nobel eller en underklasse.

Men her er der i hvert fald nogle interviews: http://comic-con.gamespot.com/video/6213950/

http://www.gamespot.com/ps3/rpg/dragonage/video/6213123?om_a ct=convert&om_clk=gsupdates&tag=updates;title;8

Spillet udkommer også den 20. oktober 2009 til Playstation 3, Xbox 360 og computer.

Så hvis du står og mangler nogle fede RPG spil, er disse 2 nogle udemærkede valg, hvoraf det ene er et sci-fi mens det andet er fantasy.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 11:00
Ja det ene billeder fucker nu godt nok lidt.. og eh.. der var ikke så mange interessant billeder til Dragon Ages, så jeg håber at disse er OK
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 12:24
Fy for pokker da, hvor lyder Dragon Ages: Origins
spændende. Jeg håber bare at AI'en virkelig er blevet
finpudset for ellers bliver det noget værre noget...

Men Dragon Ages: Origins OG Demon's Souls i samme måned.
Det er simpelthen bare for godt til at være sandt!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 14:07
Ja, og Borderlands udkommer samme dag som Dragon Ages, så der er lige 3 RPG spil i rap, for dem som er til sådan noget
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu