|
Bortgives: Dell Latitude XT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plokke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2015 kl. 13:04 |
Jeg har en Dell Latitude XT (bærbar/tablet) til at ligge, som jeg ikke kommer til at bruge alligevel - den har godt med skrammer og er "godt brugt", men den fungerer stadig som den skal. Så vidt jeg husker er det noget 1,8GHz Core2 duo og 2Gb ram.
Der er desuden tre stk. "Mediabase" med optisk drev og diverse tilslutninger, samt et "slice-battery".. Batterierne er dog MEGET trætte (nærmest ubrugelige). Harddisken er hevet ud af sikkerhedshensyn, og vær obs på at det er en 1,8" der skal bruges, og IKKE en 2,5"! Jeg overvejede at strippe det hele for stumper og sælge dem i løs vægt (3 slimline DVD/RW drev har vel stadig værdi :)) - men har indset at det ikke kommer til at ske. Så nu gives det hele væk! Så kan en anden måske få lidt glæde ud af stumperne. Hvis der er en der vil smide et 2m HDMI-kabel for hele bunken (gerne et tyndt ![]() KUN afhentning! Befinder sig 25km syd for Aalborg. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den napper jeg gerne.
Gider du sende mig en pm med din adresse. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jeg skal lige ha' gravet de sidste par mediabase's frem (de er på en anden adresse), så hvis der ikke er nogen der har budt en gammel SSD eller et HDMI-kabel inden i morgen eftermiddag når jeg henter dem, så er det dit
![]() |
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
*edit* så ikke det var uden harddisk *edit* Redigeret af Elmstrom - 08-Januar-2015 kl. 16:49 |
|
![]() |
|
PM på vej..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |