|
Bortgives: Hjemmelavet lærred 85" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2015 kl. 18:30 |
Hejsa. Da jeg netop har fået mig et nyt lærred skal jeg af med det gamle.
Det er som overskriften siger hjemmelavet. Består af et mørklægningsgardin fra ikea, fastgjort på træramme i top, og metalstang i bund. Kan rulles sammen og stilles væk når det ikke bruges. Dertil har jeg udtænkt et system, der når jeg selv skal sige det er ret genialt. Det består af to stk "pinde" der kan sidde i spænd mellem top og bund (en pr. side) - så er lærredet udspændt mellem top og bund. Derudover er der monteret små øjer i lærredet, som kan trækkes på en lille metaldut sideværks. Således at det er spændt ud på alle flader. Fungerer genialt og giver et helt plant og flot lærred. - billedet på lærredet er imponerende (især prisen taget i betragtning) - der er hele rammen rundt monteret sort filt, så det giver rigtig god effekt som med veltex på de noget dyrere lærreder. Men giv en melding hvis det er noget der kan bruges. Det er som sagt ganske gratis - og kan afhentes på Sydfyn. Mvh. Rasmus Således ser det ud. Sammenrullet. De små øjer til udspænding sideværks. Bagved sidder pinden der spænder fra top til bund. Ophæng er to kroge i loftet. FØR udspænding. EFTER udspænding. Redigeret af fausing - 28-Februar-2015 kl. 19:08 |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil jeg da gerne afhente i morgen, hvis jeg kan have det i bilen. Hvor langt er det?
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
PM sendt:)
|
|
![]() |
|
Afhentet idag af SoundWave 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |