|
Bortgives: Pioneer LX-5090 med højttaler [væk] |
Besvar |
Forfatter | |
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-April-2023 kl. 08:55 |
Uden fod.
Det virkede da det blev sat væk for nogle år siden. Jeg kan afprøve at det kan tænde og vise noget fra en Chromecast, men mere end det gider jeg ikke. Det kan hentes kvit og frit. Redigeret af elendil - 19-Juni-2023 kl. 09:49 |
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
*BUMP v2*
Så er det sidste chance, før det overdrages til genbrugspladsen, der får det sendt til et fattigt tredjeverdensland, hvor børnearbejdere skiller det ad for komponenter til ny forbrugerelektronik, hvorefter de dør en pinefuld, og alt for ung, død pga. de forskellige kemikalier der forbruges i processen. |
|
sakird
Guld medlem Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gerne afhente i morgen før kl.915 eller efter arbejde omkring 1750
|
|
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige testet det. Det vil åbenbart rigtig gerne til de varme lande - det gider ikke tænde længere. Jeg kan se en diode på et af printene gennem udluftningen, der lyser rød, når man prøver at tænde, men der kommer altså intet billede.
|
|
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe, når man lige husker, at der sidder en powerknap under rammen, så virker det pludselig meget bedre...
|
|
sakird
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke finde knappen under rammen
|
|
sakird
Funktioner
Tak(0)
|
Kigger i morgen igen
|
|
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
I venstre side, når man kigger mod skærmen, mener jeg.
Se evt. her: https://www.manualsdir.com/manuals/485264/pioneer-pdp-lx5090-pdp-lx6090.html?page=13 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |