recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BORTIGIVES: Samsung 40" TV + motoriseret tv ophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BORTIGIVES: Samsung 40" TV + motoriseret tv ophæng

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BORTIGIVES: Samsung 40" TV + motoriseret tv ophæng
    Sendt: 08-Januar-2017 kl. 12:56
Hej alle.

Da jeg har fået nyt TV skal det gamle enten til spejderne, eller gives bort til en der kan bruge det trods defekter.

TIL START INFO SKAL DET SIGES AT JEG SOM UDGANGSPUNKT IKKE SVARER PÅ BESKEDER, MED MINDRE DE ER VEDR. AFHENTNING, altså INGEN support eller lign - SØG RELEVANT INFORMATION SELV!!

SKAL afhentes i Svendborg!!

Det fremstår i rigtig flot stand generelt, dog med en del aftørrings "ridser" i det sorte plast rundt om tv'et.

Defekter er som følger:
Tv'et tænder automatisk efter 1 time på standby, og jeg har derfor monteret en afbryder som sidder på tv'ets venstre side.
Yderligere står det og "klikker" i 1-2 min når det tændes.

Når først der er gang i det, er der intet at bemærke, og trods alderen (2007) står billedet utrolig godt uden pixel fejl eller lign.

Der medfølger:
Original fjernbetjening i god stand
Strømkabel
Boxer box (tv'et har ikke MPEG 4, så denne skal imellem hvis der skal ses kanaler)
Originalt Samsung tv ophæng. Dette er motoriseret og styres via tv'ets fjernbetjening.
Rigitg lækkert ophæng - alt medfølger af kabler og lign til ophæng så det virker :)

Tv er denne model: http://www.samsung.com/dk/support/model/LE40F86BDX/XEE

Ophæng denne model: https://www.google.dk/search?q=WMN5090AE&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=8idyWKKhH8bpsQGxiaWoAw

Der er først til mølle, og annoncen er flere steder.

Mvh. Rasmus Fausing
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2017 kl. 13:14
Reserveret til i aften :)
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2017 kl. 20:27
Så er det afhentet :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu