|
Bose 301 Diskant reparation |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
L8rS8n ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2013 kl. 22:23 |
Hej jeg har fået 2 flotte Bose 301 IV højtalere, dog virker den ene diskat ikke. :(
er der nogen som kan anbefale et godt sted hvor jeg kan få den repareret evt, med orginal dele i Aalborg området eller Københavns området? :) På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fik engang skiftet en sikring i mine gamle Bose 301 højtalere. Jeg gik til panasonic center i jyllinge i roskilde område. Den var ret dyr men kunne selv skifte dem heldigvis.
Jeg kunne forstille mig sådan en diskant er ret dyr til sådan en højtaler, bare så du er forberedt :-) Tror jeg gav 300 kr for 2 sikringer.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inden du sender til reparation kan du prøve at bytte den rundt.
Basrep.dk laver også diskanter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |