recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BOSE acustimass or KEF 3005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBOSE acustimass or KEF 3005

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2008 kl. 17:37

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Jeg har heller ikke den store fidus til Bose, undskyld Flemming, men har sgu ikke hørt et Bose anlæg der lød godt til Musik. Til film kunne de lige gå, men de ryger altså i svinget når man udfordrer dem med lidt godt skåret musik...

MVH

nu har jeg så ikke et bose anlæg. og musik hører jeg kun i bilen, måske en til tre gange om året hjemme. så det er lige som det skal være.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2008 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har heller ikke den store fidus til Bose, undskyld Flemming, men har sgu ikke hørt et Bose anlæg der lød godt til Musik. Til film kunne de lige gå, men de ryger altså i svinget når man udfordrer dem med lidt godt skåret musik...

MVH

nu har jeg så ikke et bose anlæg. og musik hører jeg kun i bilen, måske en til tre gange om året hjemme. så det er lige som det skal være.

Godt Flemming, så er jeg stolt af dig igen...
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2008 kl. 17:55

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

MVH

Godt Flemming, så er jeg stolt af dig igen...

jeg ved kun de lyder skidegodt til film. så jeg er måske ikke den rette, til at anbefale dem, da jeg ikke ved om de jo skal bruges til musik. da jeg jo som sagt kun hører i dytten.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2008 kl. 03:24
Jeg har aldrig hørt KEF 3005, men hvordan er lyden i forhold til fx Dali 5005LE, C1000, R1000 og SWA12, som er mit nuværende setup. En del større højtalere fysisk og ikke ligeså fedt design som KEF 

Men vil det være en nedgradering, det samme eller opgradering hvis man valgte at skifte?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu