|
Bose cinemate 2 - er det noget værd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2013 kl. 09:50 |
Hej, jeg står og skal ud for at købe nyt anlæg, men jeg har ikke så meget plads og derfor vil jeg helst have et 2.1 system. Jeg har set at Elgiganten har Bose cinemate 2 på tilbud til 2990.- men jeg ville lige høre jer hifi-kyndige om det er noget værd?
Jeg håber, der er nogle, som ved lidt om det. God weekend! |
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
(det ville være synd, hvis ikke)
|
|
![]() |
|
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/BOSECINEMII/bose-cinemate-hjemmebiografsystem
Så vidt jeg kan se er der en subwoofer med
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Det er da fint. Men anlægget er til TV Der er ingen radio ,DVD WiFi etc. Dette skal købes / tilkobles, ok |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19888 |
Med HIFI brillerne på vil jeg sige nej......... Men det kommer jo an på, hvad du sammenligner de med. Det kan jo sagtens være fint for dig. Klaus |
|
![]() |
|
Tak for svarene. Hvad vil i så mene, at der er af bedre alternativer til under 3000 kroner?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19888 |
Brugte gulvhøjttalere og en lille forstærker.
Klaus |
|
![]() |
|
Hvilke mærker/modeller vil du anbefale?
|
|
![]() |
|
Hvad har du af udstyr nu?
Hvordan kunne du tænke dig at betjene dit udstyr fremover? Klaus |
|
![]() |
|
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Jeg har en Monitor Audio Apex A40 center brugt til 3000,- + en NAD surround reciever du kan få med billigt (1000,-) så har du et godt sæt at bygge videre på
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |