|
Bose CineMate® GS som lydsystem? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, sådan burde det fungere - og det gør det som regel også........ Meeeen med et Samsung tv kan man aldrig vide. Klaus |
||
Flot
Junior bruger Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Frederiksberg C Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hehe, jeg har en vis forståelse for at produkter af forskellige mærker har lidt svært ved at tale sammen... Samt at Samsungs store styrke vist ikke ligger på software siden.. Men tak alligevel :-)
|
||
Gizzo
Ny bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I forhold til prisen og mine krav. Jeg ved ikke om mine designkrav ikke harmonerer med ordentlig lyd. Men jeg går efter et system som er 50% lyd og 50% design. Men selvfølgelig vil jeg ikke smide flere tusind kroner efter et anlæg der ikke spiller ordentlig, så jeg lige så godt bare kunne bruge indbyggede højtaler fra mit TV.
|
||
beddemiz
Bruger Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men hvad er så pænt design? For jeg har selv et sæt b&w dm685 i hvid på standere og det synes både jeg og konen ser fedt ud, og de står endda uden frontstof. Dertil har jeg en denon ceol som kan gemmes væk da den kan styres 100% via wifi ( dog er app'en forbeholdt Apple produkter pt.) Grunden til at jeg valgte dette anlæg var netop at jeg ikke længere gad have en stor surround receiver stående og en masse højtalere, for bare at se en enkelt film i ny og næ.
|
||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Elgiganten har Bose GS III på tilbud i denne uge til 5999 kr.
|
||
Gizzo
Ny bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De højtalere synes jeg også ser rigtig godt ud! Det vil jeg prøve at kigge lidt nærmere på og tage ud og høre dem :)
Woow, det er da noget af en prisnedsættelse?
|
||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja de har sat det ned med 4000 kr.
Ellers kan du da også kigge på System Audio Talent, den er også ret så diskret.
|
||
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
KlausDM har fat i den lange ende her IMO.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke mindst fordi det er dine højttalere jeg peger på :-) Klaus |
||
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Haha! Det kan der være noget om. Jeg er dog enig i hvad du skriver, ligegyldigt om det er mine eller nogle andre små gulvhøjttalere.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |