|
Bose+denon+cambridge |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
JBJ2205 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2013 Sted: Vejle Danmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Må være ærlig at sige jeg ikke forstod spor af det du skrev, haha.. Nu blev jeg endnu mere forvirret!! :D
|
||
![]() |
||
JBJ2205 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2013 Sted: Vejle Danmark Status: Offline Point: 31 |
|
Tror måske det kan sælges for 4000 eller sådan?? maks..
|
||
![]() |
||
|
Det er præcis den hjemmeside jeg også har læst.. Og den gjorde mig meget i tvivl!! :( Så ved helt seriøst ikke hvad jeg skal gøre??
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
|
Sælg dit Bose. Du kan få penge for det som en samlet pakke, du får næppe meget, for elektronikken alene. Kan du hente 4000 for det, er der råd til de bruge DLS R55 jeg linker til.
Har du et multimeter der kan måle ohm? Klaus |
||
![]() |
||
|
Problemet er bare at min kæreste er en af dem det hader store højtalere, hvilken primært var grunden til jeg købte bose!
Det fortryder jeh dog den dag idag! Rent faktisk har 2 budt 1500 for forstærkeren, subben og fjernbetjening + en sv-2!! |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
|
Hvad med at skifte kæresten? Stik hende udsigten til et par kleinhorns (læs: http://www.moppe.dk/klhorn.html ) og fortæl hende at nu har i, i jeg ved ikke hvor mange år haft højttalere på hendes præmisser, nu er det din tur til at bestemme. Måske jeg bør nævne at jeg har DLS R66 som fronter, QLN Qbic 500 som center og Dali 4 som baghøjttalere. Herhjemme står jeg for de kedelige ting som billede og lydm hvorimod min kone har ansvar for alle de spændende ting som møbler og blomster/tilbehør/nipsgenstande (og farvevalg i hele huset). Klaus |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Herhjemme står den også på store højttalere. "Bare lyden er god" siger hun. Jeg skifter vinterhjul og hun skifter bleer.
Ej, jeg kan godt forstå din frustration, men jeg havde købt de højjtalere jeg havde lyst til. Så kan hun selv bestemme sofa næste gang. |
||
![]() |
||
|
Må se hvad de siger i hifi-klubben, de vil have en højtaler ned til dem, og så vil de se på det!!
Men ja, i har jo ret.. Må se hvad jeg ender med at gøre, for står den på nye højtalere, så skal der spares lidt endnu :) |
||
![]() |
||
|
kan lige se at der er ca 500 g til forskel på de højtalere jeg har, og dem der følger med til anlægget uden forstærker..
Kunne det betyder der er et eller andet inden i??
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |