|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KJohnsen89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 25-April-2011 kl. 19:58 |
Hey alle..
Er det muligt og bruge ens Bose højtalere og sub til en anden reciever ? Jeg har ikk den nyeste Bose lifestyle system, og den kan ikke med HD lyd, og har ikk nok indgange syntes jeg. Så er det muligt og bruge en anden reciever fx denne : http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_avr-1911_s urround-receiver_sort.htm Mvh |
|
![]() |
|
KJohnsen89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Ingen der ved noget ??
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
Jo.... Almindelige apssive højttalere der forbindes med et almindeligt højttalerkabel kan du bruge sammen med en anden forstærker. Subben til dit nuærende sæt, er den aktiv, eller passiv (har den eget 230 volts stik)? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Takker :)
Den er tilsluttet strøm.! Fra receiveren går der et multistik over til subben, hvor alle højtaler går i.
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
Det tror jeg du kan glemme alt om, så vidt jeg ved sidder meget af elektronikken til
Bosesystemet indbygget i subben, og det kan ikke arbejde sammen med receiveren.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
![]() |
Alle højtalere ? Eller kun subben du mener karula ?
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
Jeg mener subben, for lydkablet til sub. kan ikke sættes i en receiver.
Højtalerne ved jeg ikke hvordan vil lyde, prøv og spørg hos en Boseforhandler.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
Og ledningerne ud til højttalerne? Har dit anlæg et typenummer? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Det er et Bose lifestyle V18.
Det er 2 ledere der går ud til højtalerne. Typenummer har jeg ikke lige ved hånden, da jeg ikke er hjemme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |