|
Bose højtalere |
Besvar |
Forfatter | |
Fiehedam
Junior bruger Oprettet: 02-August-2018 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-December-2020 kl. 14:59 |
Hejsa,
Håber nogen kan hjælpe Jeg har 2 bose soundtouch højtalere som spiller fint samme. Har nu fået en bose home 300. Er der ingen mulighed for den kan spille med de andre? Og hvis ik er det umuligt at få soundtouch højtalere??? Tak for hjælp
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du gerne vil have hjælp er der generelt nogle retningslinjer der hjælper ikke bare dig, men alle punkt 1 - lad være med at dobbelt poste.punkt 2 - lad være med at skrive med abnormt store bogstaver. punkt 3 - vis gerne at du har gjort bare minimalt forarbejde selv. - Det gør det lettere for os andre at se hvad du allerede har gjort selv, og om det enten er fejl 40 eller anden fejl. Her er så mit svar: - tjek deres egen hjemmeside. - hvad står der? de bruger begge den samme app tjek her: https://www.bose.com/en_us/apps/bose_music.html
|
|
Fiehedam
Junior bruger Oprettet: 02-August-2018 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej de bruger ikke samme app. Så skal vi de om der er noget man kan gøre. Den ene bruger soundtouch og anden bose Music app.
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan godt forstå du ikke har lyst til at skifte i disse køb og smid væk tider når du nu er tilfreds med, jeg kan næsten ikke sige det, lyden.
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender ikke produkterne fra Bose, men er de ikke begge smarthøjttalere?
Kører de over WiFi og har Google assistent kan begge typer måske styres som en gruppe i Google Home. Iflg Bose kan det, med visse begrænsninger, lade sig gøre med Alexa, men hun forstår jo ikke dansk, så vidt jeg ved.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |