recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bose hovedtelefoner - Kvalitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bose hovedtelefoner - Kvalitet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bose hovedtelefoner - Kvalitet?
    Sendt: 09-Marts-2019 kl. 13:12
Hejsa folkens,

Jeg har et par Bose QC25, som jeg har brugt rigtig meget på fly rejser. De er ca 2½ år gamle (kostede omkring 2300kr), og for et par dage siden røg enheden i højre side..
Jeg skrev til Bose, i håb om at de ville acceptere at bytte eller reparere dem, da jeg anser Bose for et højkvalitets produkt, som bør kunne holde ud over de normale 2 års reklamationsret, ved normalt brug. Men jeg blev skuffet gjorde jeg. Boses "tilbud" var at ombytte dem til den nette sum af 1500 kr.

Er mine forventninger til hvad man kan forvente at få for 2300kr for høje?

Jeg har et par AKM studio hovedtelefoner, som jeg tror kostede omkring 700 kr da jeg købte dem for 15 år siden. De er slidte, men de spiller stadig upåklageligt. De er endda blevet behandlet med væsentligt mindre respekt end Bose hovedtelefonerne, som altid er blevet pakket ned i den tilhørende transport kasse.

Jeg har brokket mig til Bose, men de er ikke til at hukke eller stikke i. Så nu vil jeg selv forsøge med en reparation eller kigge efter et andet mærke. Måske sonys...

Redigeret af antilles - 09-Marts-2019 kl. 13:13
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 5946
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 17:10
Tror bare du har været uheldig 

Elektronik kan holde længe.   Dog syntes tildensen at det lever kortere tid end for 10-20 år siden
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2019 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Tror bare du har været uheldig 

Elektronik kan holde længe.   Dog syntes tildensen at det lever kortere tid end for 10-20 år siden

Jeg kan se rundt omkring på nettet, at jeg ikke er den eneste, men der er dæleme også lavet mange QC25, så det er vel klart nok.

Pointen er at Bose bør acceptere at jeg har været uheldig, og stå ved deres påstand at de laver kvalitets produkter, ved at hjælpe med en udskiftning eller reperation. Især når de stadig er så relativt nye.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu