|
Bose og multisystem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2016 kl. 10:22 |
Nu "dummede" jeg mig med Samsung multiroom, 2 styk. Det lyder sådan set fint men brugervenligheden er lav.
Jeg kan ikke få det til at virke med andet end iPad / iPhone og ikke ordentligt med Mac. AirPlay virker ikke muligt og de højtalere er næsten hjælpeløse alene. Jeg hører meget podcast og jeg kan ikke skyde lyden op i 2 Samsung systemer samtidig, kun enkeltvis via Bluetooth og så ryger pointen lidt Jeg sidder i lånt sommerhus med en Bose 20 wifi og det virker lækkert. Altså de klassiske danske radiokanaler via internetradio og så via Podcastprogrammet kan jeg høre podcasts via AirPlay. Spørgsmålet er: kan jeg sætte 2 Bose 20 Wifi op samtidig og få flydende lyd i huset og høre eks podcasts på begge højtalere samtidig via AirPlay eller skal jeg kigge på andet system som også kan køre internetradio med faste danske stationer ? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke bare købe Sonos?
Klaus |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Spørgsmålet er: kan jeg sætte 2 Bose 20 Wifi op samtidig og få flydende lyd i huset og høre eks podcasts på begge højtalere samtidig via AirPlay eller skal jeg kigge på andet system som også kan køre internetradio med faste danske stationer ?
Ja det kan du godt. |
|
![]() |
|
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Jeg er jo tydeligvis lidt en amatør. Jeg har hørt om Sonos, men er ikke nok inde i det. Det hjælper altid at have siddet med noget der virker. Jeg troede også Sonos ville være endnu dyrere.
Men kan Sonos Play der til 15-1700 have preindstillede internetstationer sådan som Bose? Det jeg kan lide ved Bose er at jeg både kan podcaste men også meget nemt lytte til dansk radio med presets uden tablet/andet Tak for hjælpen til amatøren |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Jeg er selv glad for lyden i min Bose Soundtouch 20, min kammerat han en Sonos 5, jeg synes bose lyder bedre, men det er jo en smags smag... :-) Jeg køber mig en Soundtouch 10 efter sommerferien til soveværelset så må jeg prøve om den kan leve op til 20'erne.
Fordelen ved Bose er helt klart de 6 preindstillede knapper, hvor man kan ligge Podcast, internet radiostationer, Playlister fra Spotify, Deezer eller Itunes spillelister ind. Og så er jeg måske lidt gammeldags men en fjernbetjening er altså rar lige at have ved hånden..... |
|
![]() |
|
Godt at høre Rough. Jeg synes også selv det kombinere det bedste fra 2 verderner. Kan 10eren mon fungere i samspil med 20eren? Jeg vil læse lidt op på dem. Jeg har ofte et problem med ikke at sætte mig helt nok ind i nyindkøb - lidt for impulsagtig, men nu kigger jeg nøje på det :)
|
|
![]() |
|
Ja alle Soundtouch systemerne spiller samen 10,20,30 og et par soundtouch soundbars.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |