|
Bose Soundlink, Soundtouch etc. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2013 kl. 06:40 |
Vi var på besøg hos nogle venner i weekenden og de havde en bose et eller andet. Min kone var ret vild med den så det kan godt være det måske kommer til at blive hendes julegave. Men jeg var ikke henne tæt på og kigge nærmere på den, så jeg ved ikke helt om det var en soundlink eller soundtouch eller hvad det var. Han sagde at der var tre forskellige størrelser af den - en lille, en mellem og en stor og den her var så en mellem størrelse, tilpas mobil osv. Efter hvad jeg kunne se fra spisebordet og hen i det hjørne den stod, kunne det måske godt være en soundtouch. Fjernbetjeningen ligner også. Jeg synes bare ikke umiddelbart at fjernbetjening og "dimsen" var hvid, synes umiddelbart at den var sort over det hele. Men samtidigt synes jeg ikke at det var en soundlink, form og størrelsesmæssigt synes jeg soundlink ikke rigtigt passer ind, men jeg er ikke helt sikker.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
måske en Soundlink Mini http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=10109&zoneid=1
har du overvejet at spørge din kammi hvad det var for en ;)
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
Nej - det var helt klart ikke en mini. Så tydeligt så jeg den dog - den var større og har en anden form. Kender ham ikke så meget. Det er min kones best friends' mand. Det er ikke så tit jeg ser ham. Men ud fra hvad den kunne, så tror jeg det var muligvis filippinsk Internet radio de spillede - det var i hvert fald filippinsk musik og jeg tror det var en radio musik station. Fordi han viste senere at den også kunne spille musik, der var gemt på telefonen. Og hvis jeg forstår rigtigt, kan soundlink ikke spille (Internet)radio. Jeg mener også han fortalte at han kunne gemme 6 programmer eller hvad det nu var.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Afhængigt af hvad I leder efter i sådan en afspiller, så er Sonos også et godt bud. De fås også i en del forskellige størrelser og pt. får man den trådløse Bridge med gratis i flere af produkterne.
Det er nok Bose SoundTouch du tænker på. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Ja når jeg læser om hhv. soundlink og soundtouch, lyder det mest som en soundtouch.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |