|
Bose SoundTouch |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
THMadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 21:19 |
Hej
Jeg har købt 2 stk Bose Soundtouch systemer som står henholdvis i mit køkken og på mit badeværelse. Jeg bruger systemets multirum funktion, men mangler funktionen i min stue. Ville så høre om der er nogle der kender noget som jeg kan tilslutte mit anlæg inde i stuen?
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg er klar over, så forudsætter det at du køber et Bose Lifestyle med Soundtouch bygget ind.
Det vil sige nyt anlæg :)
|
|
![]() |
|
THMadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Status: Offline Point: 4 |
Jeg kan se at de har lavet sådan et system her, (https://www.bose.dk/DK/da/home-and-personal-audio/wi-fi-music-systems/soundtouch-accessories/soundtouch-sa-4-amplifier/) men tænkte på om de har lavet noget ligende som man kunne tilslutte en indgang på min forstærker.
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Ja, kender til deres SA-forstærker. Det er dem de altid har brugt i deres system. 4-versionen har dog Soundtouch kontra de tidligere udgaver :)
Jeg er ikke bekendt med en afspiller, som kan tilsluttes eksisterende anlæg. Så skulle det vidst kun være hvis de har en Soundtouch højtaler som har en 'headset' indgang, hvor I du kan bruge et Minijack for at få dit store anlæg til at virke med ...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |