|
BOSE USB højtalere problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fnatmide ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2014 kl. 17:20 |
Hey.
Jeg har et sæt BOSE Companion 5 højtalere, som jeg bruger til musik og diverse fra min pc. Jeg har imidlertid det problem, at når jeg slutter dem til computeren via USB kommer der ikke lyd ud og diverse afspillere spiller ikke den musik/film jeg har valgt (ingen fremskridt i procesbar). Spotify angiver "There is a problem with your sound card. Spotify is unable to play music". Dette problem forekommer, når jeg tilslutter dem, mens computeren allerede er tændt og Windows (7) kører. Nederst til højre i proceslinjen kan jeg se, at computeren har registreret højtalerne (der står "Højtalere (USB): 100%"). Jeg har også angivet BOSE sættet som standardhøjtalere. Genstarter jeg, virker højtalerne fint igen. De skal altså være tilsluttet under opstart, før at computeren gider lege med dem. Jeg har haft højtalerne i nogle år nu, og det er samme problem på flere computere. Jeg kunne selvfølgelig bare lade dem sidde i hele tiden, men jeg flytter en del rundt på min computer i forskellige rum, så det er ikke rigtig en mulighed. Nogen der har et godt bud på, hvad problemet er? Kan jeg ikke gøre noget, så højtalerne bare kan tilsluttes uden at jeg behøver genstarte hver gang? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er langt fra den eneste der har problemer med companion 5.
Desværre får Bose nok aldrig lavet nogle ordentlige drivere...... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |