|
Bose901&Denon PMA 700V |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sjakalen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må tilstår at jeg er hoppet lidt af sporet her??
Siger du jeg helt skal tag boxen fra, også kun sætte et kabel på indgangen på til processor loop?? Mufti Tro den er der nu :) nu er der lyd når knappen er trykket ind hehe Redigeret af Sjakalen - 17-December-2014 kl. 17:37 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Ja, for at tjekke om lyden kommer ud af "loop" og ind igen. Dvs sæt et kabel imellem istedet for EQ koksen og tjek om der kommer lyd med loopknappen trykket ind og ud. Nogle gange står IN & OUT "omvent", men det skal sidde sådan her: ![]() |
|
![]() |
|
Sjakalen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 24 |
8x100
Ja det jeg blevet klar over, der er også lyd på svinet nu.. både med knappen inde og ude, og jeg kan styre bass og diskant på min Eq ![]() ![]() Tak for hjælpen gutter og ha en god jul PS. et spørgesmål mere ![]() Hvorfor ville det være synd at bruge kontaktrens på sådan en gammel forstærker, når nu det potmetere knaser?? første gang jeg har en så gammel forstærker Redigeret af Sjakalen - 18-December-2014 kl. 12:33 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det virker som regel fint i starten.
Men tit ender det med at suge mere skidt ind i potmeteret. |
|
![]() |
|
OK, så lever jeg med det.
Tak for hjælpen Redigeret af Sjakalen - 20-December-2014 kl. 03:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |