|
|
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() Sendt: 07-Februar-2009 kl. 10:31 |
|
Det ser ud til at Bourne Trilogien som kommer i uk den 30/3 har dk tekst. http://www.dvdactive.com/news/releases/the-bourne-trilogy2.h tml Og i dk udkommer de i dk. http://www.moviezoo.dk/blu-ray-film/soeg/bourne/ Redigeret af flemming larsen - 17-April-2009 kl. 18:42 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Nu har jeg så prøvet at spørge derovre, om der skulle være dk tekst på de to andre.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Kommer den ikke som box set?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ser ikke sådan ud. men som prisen er nu, så koster det lidt over 400kr for alle 3. Nu har jeg bestilt dem, så må jeg se omkring 1-4. enten er der tekster ellers er der 3 film til salg. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Der går snak om marts på de danske udgivelser. Håber lidt på en boks til omkring en 449,95 i salgspris
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er så under 50kr i forskel Hvis det sker, så vil jeg afbestille den og lægge en ordre hos dig i stedet for. Så sig endelig til når du ved noget. Om ikke andet så på en pb. Der er jo nogen som bliver mopset. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Er kun såfremt de laver en boks. Enkelt udgivelserne vil have en vejledende pris på 199,95 ellers |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, så er der en noget større forskel.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Nice. Den er jeg med på |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er jo så kun hvis der kommer en boks, ellers er det 200kr pr stk. Og efter den nuværende kurs, koster den ca. 418kr i uk hos amazon. Og de er moms sikre. Og jeg får så måske at se om der er dk tekst på. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kommer de alene kan der jo nok laves en god bundlepris stadig ;) så udkommer de som enkeltreleases kan der nok laves en bundlepris på ca. 500
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det må vi så se på. Hvis den kommer før her, så vil jeg gerne give lidt mere.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |