|
box til tv som kan vise onedrive |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juni-2021 kl. 11:09 |
Hejsa nogen der kan anbefale en box man kan tilslutte tv- som kan vise slideshows og fil fra sin onedrive businees - ganske simpelt ??
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har nok ikke hele svaret. Men håber, at jeg måske kan lede dig i den rigtige retning. Citat: 'Bemærk! Din organisation skal have et gyldigt virksomhedsabonnement på SharePoint Online eller Office 365, for at du kan logge på OneDrive for Business. Du kan ikke logge på med en konto fra en lokal mappe. Kameraoverførsel, søgning, sortering og muligheden for at tilføje OneDrive for Business-konti er kun tilgængelige på enheder, der kører Android 4.0 eller nyere.' Jeg ved ikke hvilken version af Android, din meget gamle Minix neo x8-h har. Men jeg mener at den er fra dengang, vi alle brugte Android ver 4. Så måske kan den gøre det? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 22-Juni-2021 kl. 11:57 |
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
det er jeg sikker på de har.... vil dog gerne købe en anden nyere hurtigere version.. den anden er simplethen for sløv
|
|
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ved ikke hvem 'de' er. Om det er din arbejdsgiver? Men når Microsoft skriver, at man skal have et gyldigt virksomhedsabonnement på SharePoint Online eller Office 365, forventer jeg, at de også vil checke det. Vil man udlevere et brugernavn, password og andre licens oplysninger til dig? For at du kan vise et slideshow. Ellers vil jeg anbefale dig , at finde en anden løsning. Hilsen Carsten. |
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
det er en kommune. Nå det er ligemeget livet behøver ikke være så besværligt. Finder en anden løsning
|
|
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger Footoo på en gammel Android 4.2 TV-stick - så hvilken som helst box vil formentlig virke. Bruger selv Dropbox og Google Foto, men appen understøtter også Onedrive.
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
hvilken tv stick er det ?? kan man bruge ondedrive business på den ? ved du det
|
|
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
æhh forzajuve - du får under ingen omstændigheder lov at installere nogen som helst box i en kommune - udenom IT-afdelingen. I rigtigt mange kommuner er det en direkte fyringsgrund.
Kontakt din IT-afdeling og lad dem om arbejdet. Der er masser af løsninger derude til businessbrug i de pågældende situationer, men det er alene IT's ansvar og ikke noget du skal rode med. Du skal blot fortælle om dit behov og så er det dem der implementerer løsningen så det kan være sikkerhedsmæssigt godkendt.
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
Jesus Christ - det er ikke et spørgsmål om rettigheder - men et spørgsmål omkring hvad der er muligt.
|
|
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
men tak for tipsne
|
|
|
|
THX2K
Bruger Oprettet: 29-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis dit TV har en browser, kunne du lade browseren vise det ønskede slideshow.
Fra OneDrive på din computer kan du dele mappen med billederne, så alle med linket kan se men ikke redigere dem. Linket åbner du så bare i browseren på dit TV. Har dit TV ikke har en browser, kan du købe en boks med Android TV - fx en Mi Box S. Jeres IT-politik kan dog forhindre, at man giver anonyme adgang til indhold på OneDrive og så skal du eller en anden med adgang logge på. Det sætter IT-politikken sikkert også en stopper for.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en Rikomagic MK802 IIIS - købt i 2013. Appen virker med OneDrive - kender ikke forskellen på alm. OneDrive og Business. Hvis business-delen er et probem, er det vel blot at spejle indholde af din filmappe der med en mappe på Google Fotos eller alm. OneDrive.
Redigeret af longjohn2 - 24-Juni-2021 kl. 17:25 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |