recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee app DRNU og Bonanza
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee app DRNU og Bonanza

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
TermiDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-April-2011
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TermiDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee app DRNU og Bonanza
    Sendt: 03-April-2011 kl. 23:03
Hej alle

Jeg er ny i dette forum og vil gerne bidrage med lidt på boxee fronten.

Jeg har udviklet 2 apps som viser indhold fra Dr.dk

1. DR NU viser selvfølgelig indhold fra dr.dk/nu
2. DR Bonanza giver adgang til dr's dejlige store arkiv

Håber at andre boxee ejere vil få lige så meget glæde af de 2 apps som jeg gør.

Installationsvejledning:
Under apps indtaster du følgende url i feltet repository: i-love.myphotos.cc/boxee

have fun ;-)

Mvh TermiDK

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej igen

Jeg vil lige starte med at takke for de pæne ord.

Det er første gang jeg roder med boxee applikationer og der læres hele tiden.

Jeg har nu flyttet mit boxee repository : 

fra   i-love.myphotos.cc 
til    boxee.gofind.dk

Det gamle repository kørte på min egen NAS-server, og for at få lidt mere saft og kraft, er det nu flyttet til mit site hos surftown.dk

Jeg har ændret applikations-ikonerne for at give en ensartethed og samtidig tilføjet to ny sektioner i Bonanza : VM Fodbold og Royalt.

Der er også tilføjet en ny app : Pirat TV (Super tv fra DK's ungdomsafdeling)

Jeg vil gerne lige understrege, at jeg har lavet disse apps for at gøre bedre brug af mine licenspenge. Men da jeg ikke har ligefrem har søgt tilladelse hos DR, har jeg heller ikke planer om at sende dem officielt til Boxee.

Jeg håber ikke, at min flytning fra min NAS-server til surftown.dk giver jer for mange problemer ;-)

Håber I tager vel imod det nye indhold.

Mvh TermiDK

PS : Du er ikke alene når du oplever :

1. at nogle udsendelser til tider hakker..
2. at boxee stopper midt i en udsendelse

for det oplever jeg også. Om det er min skyld eller noget med formaterne på udsendelserne ved jeg ikke. Men hvis jeg finder på en løsning så hører I fra mig.

Hvis du finder video indhold som er offentlig tilgængeligt så lav et reply og jeg vil måske ;-) kigge på det.

Redigeret af TermiDK - 14-April-2011 kl. 21:33
Til top
Xpo_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xpo_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 23:24
Det er dæleme smart - lige hvad jeg har savnet!

Takker!!
Til top
Apros Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Apros Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 08:05
Super. Det vil jeg helt sikkert prøve en af dagene.

Tak!
Til top
cukdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2004
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cukdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 19:00
Total klasse... Mange tak...
Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfkv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 20:41

Super, glæder mig til at prøve det.

------

Mvh Kasper

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 22:28
Rigtigt gode apps. Jeg syntes du skulle forsøge at få dem op hos Boxee, så de er tilgængelige for alle og ikke kun folk der kender dit repository. 
Til top
TermiDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-April-2011
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TermiDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 22:39
Jeg takker for de pæne ord og vil gå igang med at undersøge, hvorledes de 2 apps eventuelt kan blive boxee godkendt Thumbs Up

Mvh TermidDK
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 22:44
Der er vist noget om det her: http://developer.boxee.tv/Application_Submission
Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfkv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 23:08
Fungerer fint. Lige det der manglede for at gøre BB helt perfekt. Tak:-)
------

Mvh Kasper

Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 08:18
Super godt arbejde :-) Det super fedt med DR NU applikationen, nu når DR podcastene ikke virker ordentligt (http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7477)

Jeg har dog et problem med DR NU applicationen. Hvis jeg går ind på et program med mange afsnit (fx So Ein Ding, men også andre med mere end 60 afsnit), så får jeg bare en tom skærm.
Jeg er rimelig sikker på at det "bare" er noget connection timeout, da jeg også har fået det et par enkelte gange under "Nyeste Programmer", når den har været lang tid om at svare.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 08:19
Alle tiders! Jeg giver dem et forsøg i aften Smile
Til top
guffis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Århus N
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guffis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 16:09
Takker for det fine App til boxee box
det virker super
håber at du kan få det med i boxee Apps så alle kan komme til at bruge det

Guffis
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu