|
Boxee app DRNU og Bonanza |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
TermiDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2011 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2011 kl. 23:03 |
Hej alle
Jeg er ny i dette forum og vil gerne bidrage med lidt på boxee fronten. Jeg har udviklet 2 apps som viser indhold fra Dr.dk 1. DR NU viser selvfølgelig indhold fra dr.dk/nu 2. DR Bonanza giver adgang til dr's dejlige store arkiv Håber at andre boxee ejere vil få lige så meget glæde af de 2 apps som jeg gør. Installationsvejledning: Under apps indtaster du følgende url i feltet repository: i-love.myphotos.cc/boxee have fun ;-) Mvh TermiDK ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hej igen
Jeg vil lige starte med at takke for de pæne ord. Det er første gang jeg roder med boxee applikationer og der læres hele tiden. Jeg har nu flyttet mit boxee repository : fra i-love.myphotos.cc til boxee.gofind.dk Det gamle repository kørte på min egen NAS-server, og for at få lidt mere saft og kraft, er det nu flyttet til mit site hos surftown.dk Jeg har ændret applikations-ikonerne for at give en ensartethed og samtidig tilføjet to ny sektioner i Bonanza : VM Fodbold og Royalt. Der er også tilføjet en ny app : Pirat TV (Super tv fra DK's ungdomsafdeling) Jeg vil gerne lige understrege, at jeg har lavet disse apps for at gøre bedre brug af mine licenspenge. Men da jeg ikke har ligefrem har søgt tilladelse hos DR, har jeg heller ikke planer om at sende dem officielt til Boxee. Jeg håber ikke, at min flytning fra min NAS-server til surftown.dk giver jer for mange problemer ;-) Håber I tager vel imod det nye indhold. Mvh TermiDK PS : Du er ikke alene når du oplever : 1. at nogle udsendelser til tider hakker.. 2. at boxee stopper midt i en udsendelse for det oplever jeg også. Om det er min skyld eller noget med formaterne på udsendelserne ved jeg ikke. Men hvis jeg finder på en løsning så hører I fra mig. Hvis du finder video indhold som er offentlig tilgængeligt så lav et reply og jeg vil måske ;-) kigge på det. Redigeret af TermiDK - 14-April-2011 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
Xpo_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er dæleme smart - lige hvad jeg har savnet!
Takker!!
|
|
![]() |
|
Apros ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Super. Det vil jeg helt sikkert prøve en af dagene.
Tak! |
|
![]() |
|
cukdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Total klasse... Mange tak...
|
|
![]() |
|
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
Super, glæder mig til at prøve det. |
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Rigtigt gode apps. Jeg syntes du skulle forsøge at få dem op hos Boxee, så de er tilgængelige for alle og ikke kun folk der kender dit repository.
|
|
![]() |
|
TermiDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2011 Status: Offline Point: 4 |
Jeg takker for de pæne ord og vil gå igang med at undersøge, hvorledes de 2 apps eventuelt kan blive boxee godkendt
![]() Mvh TermidDK
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Der er vist noget om det her: http://developer.boxee.tv/Application_Submission
|
|
![]() |
|
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
Fungerer fint. Lige det der manglede for at gøre BB helt perfekt. Tak:-)
|
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Super godt arbejde :-) Det super fedt med DR NU applikationen, nu når DR podcastene ikke virker ordentligt (http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7477)
Jeg har dog et problem med DR NU applicationen. Hvis jeg går ind på et program med mange afsnit (fx So Ein Ding, men også andre med mere end 60 afsnit), så får jeg bare en tom skærm. Jeg er rimelig sikker på at det "bare" er noget connection timeout, da jeg også har fået det et par enkelte gange under "Nyeste Programmer", når den har været lang tid om at svare. |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Alle tiders! Jeg giver dem et forsøg i aften
![]() |
|
![]() |
|
guffis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Århus N Status: Offline Point: 3 |
Takker for det fine App til boxee box
det virker super
håber at du kan få det med i boxee Apps så alle kan komme til at bruge det
Guffis
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |