|
Boxee app DRNU og Bonanza |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan du ikke også lave en som virker til sputnik. den savner jeg nemlig :)
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
x-hund ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Er jeg den eneste der oplever, at Bonanza app'en konsekvent hakker en del? Jeg har set flere forskellige programmer og fælles er, at de hvert 10-20 sekund lige loader et sekunds tid. Det er så irriterende, at jeg ikke orker det.
Jeg kører kablet netværk og har ikke problemer med at streame 720p MKV filer uden problemer, HD video fra Youtube og andet. Er det app'en eller er det mit setup den er gal med? mvh
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Det oplever jeg ikke umiddelbart.
|
|
![]() |
|
kimila ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Jeg syntes det er skide godt gået af TermiDK.
Jeg er især meget glad for den til Bonanza. Det skal så lige siges at jeg er faldet over nogle der ikke virker under musik, Hitlisten f.eks. hvor Peter AG er vist. En ting mere, kan det lade sig gøre at man kan se det i en bedre opløsning. Jeg kan se på de steder hvor det ikke virker at opløsningen kun er på 512X384X400K. Men stadig godt arbejde. |
|
mvh
kimila |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Jeg er helt enig.. Måske kunne TermiDK overtales til at se på om live streaming af DR, DR2 kunne lade sig gøre i en app? :-) |
|
![]() |
|
Morras ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2011 Sted: Dk Status: Offline Point: 8 |
Oprettede mig her for at sige total iorden APP... Sejt lavet
![]() |
|
![]() |
|
jabr35 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Benin Status: Offline Point: 8 |
godt lavet. Det er lige hvad jeg har ventet paa.
|
|
![]() |
|
Nigo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Fantastisk...
...eller dvs. Nu har jeg desværre ikke en boxee, men et windows media center, så for mig består det fantastiske i noget andet:
Til WMC var også en gang et glimrende script der kunne bruges til at se DR's bonanza, men de har ændret filstrukturen på bonanza så det virker vist ikke mere...
TermiDK: Har du filstrukturen eller et bud på hvordan man finder ud af den så det gamle script til WMC kan opdateres?
Håber du kan hjælpe
Det ku' også være frækt at have en samsung smart hub/Internet@TV app til Bonanza... Nogen der kender til sådan en?
|
|
![]() |
|
Christophersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2003 Status: Offline Point: 23 |
Til TermiDK
Vil bare sige fantastisk flot arbejde. Godt gået med APP. mvh Jesper |
|
![]() |
|
Slynggaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2011 Sted: Århus C Status: Offline Point: 7 |
Fedt fedt fedt, TAK!
|
|
![]() |
|
Polak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Hej
Hvis jeg går ind på boxee.gofind.dk via boxee web så kommer der ikke noget frem, er link lukket ned eller gør jeg noget forkert, ville rigtig gerne have disse fantastiske apps. ? |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Ja, ingen af siderne ser ud til at virke længere.
TermiDK, har du et andet sted vi kan hente app'en? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |