recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee app DRNU og Bonanza
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee app DRNU og Bonanza

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 20:59
kan du ikke også lave en som virker til sputnik. den savner jeg nemlig :)
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
x-hund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-December-2005
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér x-hund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 22:09
Er jeg den eneste der oplever, at Bonanza app'en konsekvent hakker en del? Jeg har set flere forskellige programmer og fælles er, at de hvert 10-20 sekund lige loader et sekunds tid. Det er så irriterende, at jeg ikke orker det.

Jeg kører kablet netværk og har ikke problemer med at streame 720p MKV filer uden problemer, HD video fra Youtube og andet.

Er det app'en eller er det mit setup den er gal med?

mvh
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af x-hund x-hund skrev:

Er jeg den eneste der oplever, at Bonanza app'en konsekvent hakker en del? Jeg har set flere forskellige programmer og fælles er, at de hvert 10-20 sekund lige loader et sekunds tid. Det er så irriterende, at jeg ikke orker det.

Jeg kører kablet netværk og har ikke problemer med at streame 720p MKV filer uden problemer, HD video fra Youtube og andet.

Er det app'en eller er det mit setup den er gal med?

Det oplever jeg ikke umiddelbart. 
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2011 kl. 19:10
Jeg syntes det er skide godt gået af TermiDK.

Jeg er især meget glad for den til Bonanza.

Det skal så lige siges at jeg er faldet over nogle der ikke virker under musik, Hitlisten f.eks. hvor Peter AG er vist.

En ting mere, kan det lade sig gøre at man kan se det i en bedre opløsning.

Jeg kan se på de steder hvor det ikke virker at opløsningen kun er på 512X384X400K.

Men stadig godt arbejde.

mvh

kimila
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2011 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af kimila kimila skrev:

Jeg syntes det er skide godt gået af TermiDK.

Jeg er helt enig.. Måske kunne TermiDK overtales til at se på om live streaming af DR, DR2 kunne lade sig gøre i en app? :-) 

Til top
Morras Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-April-2011
Sted: Dk
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 21:55
Oprettede mig her for at sige total iorden APP... Sejt lavet

Til top
jabr35 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2005
Sted: Benin
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jabr35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2011 kl. 19:58
godt lavet. Det er lige hvad jeg har ventet paa.

Til top
Nigo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2004
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nigo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2011 kl. 11:33
Fantastisk...

...eller dvs. Nu har jeg desværre ikke en boxee, men et windows media center, så for mig består det fantastiske i noget andet:

Til WMC var også en gang et glimrende script der kunne bruges til at se DR's bonanza, men de har ændret filstrukturen på bonanza så det virker vist ikke mere...

TermiDK: Har du filstrukturen eller et bud på hvordan man finder ud af den så det gamle script til WMC kan opdateres?

Håber du kan hjælpe

Det ku' også være frækt at have en samsung smart hub/Internet@TV app til Bonanza... Nogen der kender til sådan en?
Til top
Christophersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2003
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christophersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2011 kl. 09:33
Til TermiDK

Vil bare sige fantastisk flot arbejde. Godt gået med APP.

mvh

Jesper
Til top
Slynggaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-April-2011
Sted: Århus C
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slynggaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2011 kl. 09:53
Fedt fedt fedt, TAK!
Til top
Polak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Polak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 19:45
Hej

Hvis jeg går ind på boxee.gofind.dk via boxee web så kommer der ikke noget frem, er link lukket ned eller gør jeg noget forkert, ville rigtig gerne have disse fantastiske apps. ?

Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 20:29
Ja, ingen af siderne ser ud til at virke længere.

TermiDK, har du et andet sted vi kan hente app'en?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu