|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 461 |
![]() Sendt: 09-Januar-2010 kl. 12:43 |
Det ser sådan ud!
Den er for fed! http://www.viddler.com/explore/engadget/videos/983/ Der er en browser så man kan se f.eks. dr.dk ( det der er i flash i hvert fald...) ![]() Mere om Boxee Box. http://revision3.com/tzdaily/ces-boxee Det her er ret cool. Man kan fra sin browser tilføje alle sider med flash video til sin liste og senere se dem på sit tv. ![]() Dvs. at nå dr.dk bliver fuld flash så vil man også kunne se det på sit tv. The Boxee Bookmarklet: Add web videos to your Boxee Queue in one click.http://blog.boxee.tv/2010/01/07/the-boxee-bookmarklet-add-web-videos-to-your-boxee-queue-in-one-click/ |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
+ fjernbetjeningen er da for cool
![]() |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
kom nok and på pasonen har kiget på deres hjemmeside og så vidt jeg kan se kan den ikke kalre blu ray som foler eller iso men ellers ser den nemlig super læker ud
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Problemet med Boxee i den betaudgave der er frigivet samtidigt med boxen er bl.a. at man ikke manuelt kan ændre på bl.a. filmtitler og info.
Boxee finder filmen via bl.a. IMDB og henter data samt cover ned, men det er langt fra alle film den kan finde - specielt ikke hvis man ønsker at have den med den danske titel eller lignende (Postmand Per bliver til en italiensk Il postino, der ikke har meget med børnefilm at gøre). Det skal de have rettet, for ellers ser det fint ud, og de har fået gjort interfacet meget nemmere i forhold til XBMC det i bund og grund er baseret på. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Fjernbetjeningen er det fedeste - super cool
![]() Box designet derimod er sådan lidt - ahem - det skal jeg lige vænne mig til - ikke grim som sådan, men anderledes og lidt svær at integrere naturlig i sit setup sammen med andre enheder. Den vil stå sådan lidt alene og skrige "se mig"
Men ellers så er det "bare" (ikke ment negativt) en almindelig ION og et redesignet XBMC interface der kan downloades så man sagtens selv kunne lave en "boxee boks" med andet hardware design (jeg har boxee alphaen kørende på min htpc) - ellers er der de samme fordele og ulemper som ved andre ION systemer som Asrock, Acer Revo osv. - dvs. fordele i flexibilitet men ulemper omkring hd audio og bd afspilning. Har man ikke brug for de to sidste, er det en super løsning til et færdig konfigureret ION baseret system - og alene fjernbetjeningen er næsten grund nok til at købe det
![]() |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Jones9000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Ser super fedt ud. :) der er ingen tvivl om de har fået skruet et produktet sammen der nok skal vinde hjerte indenfor media verdenen. kører os selv med deres Alpha version på htpc. og har brugt mediaportal og så meget andet før. Der er ingen tvivl om de mangler noget endnu men kan man jo heller ikke forventet andet af en alpha version og hvis man følger lidt med på deres forum kommer folk med masser af input så det skal nok komme. men er overbevist om med brugervenligheden(i forhold til mediaportal) og de flotte menu'er (i forhold til popcorn og wd hd) så bliver det noget af de ypperest og den mest komplette plug´n´play interface.
Venter spændt !
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Problemet er bare at betaversionen er et tilbageskridt på visse punkter (den kan i øvrigt frit downloades). |
|
![]() |
|
Jones9000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Problemet er bare at betaversionen er et tilbageskridt på visse punkter (den kan i øvrigt frit downloades).[/QUOTE]
har slet ikke haft tid til at prøve det endnu.. men er jeg da noget træt af at hører det lød ellers godt på forum derinde. spændt på om de får EPG og optage ind over programmet
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Fed signal at sende til folk ved at have Avatar liggende på maskinen
![]() Håber da det bare er en HD Trailer Redigeret af kim.t - 09-Januar-2010 kl. 16:27 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 461 |
![]() |
Det er en trailer i HD.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok min begejsring er nu lidt mindre....jeg har nu prøvet softwaren og jeg synes altså lidt det er noget rod...Tror stadig jeg skal gå efter et Apple TV, da jeg hovedsageligt skal bruge den til musik og podcasts...
|
|
![]() |
|
![]() |
Os det eneste den kan bruges til. har desværre kun hørt dårligt om den..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |