|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Hvilke problemer med Blu-ray? Jeg kan fint afspille rippede Blu-rays (lossless, i .mkv container) på min Asrock ION. HD audio ved jeg med, da jeg ikke har et anlæg der kan klare dette, men afspilningen af filmen og surround sound via analoge udgange fungerer fint.
|
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Boxee kører på en ARM processor, nemlig en Tegra 2.
The T20 is based around a ARM Cortex A9 CPU. Der står ikke noget om at det er en ION grafikkort på den. Det er ret spændende, da det er den første rigtige media afspiller vi ser baseret på en ARM arkitektur. De andre fra SIgma og Realtek har indtiil videre været baseret på en MIPS chip arkitektur. Redigeret af daskino - 11-Januar-2010 kl. 13:15 |
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
|
nogen der har gode erfaringer med denne boxee box ??
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
bclaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Jeg tvivler på, at der er nogen der har erfaring med den, da den mig bekendt først udkommer i november jf. http://www.boxee.tv/box
Men jeg har brugt Boxee på HTPC i langtid, og det virker godt og helt sikkert en anbefalesværdig program.
|
||
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel · |
||
![]() |
||
casperse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Boxee Box er gjort Hacker friendly....(Udtalelese fra Boxee Box udvikler)
Så mange regner med at den vil kunne køre XBMC også bliver det rigtigt interessant ![]() Foreksempel XBMC fra et SD kort i Boxee Boxen.... Boxee arbejder også på at understøttet Movie.nfo (Så dem der har film på en NAS med egne cover og beskrivelse kan bruge NFO filer istedet for IMDB ... Så jeg tror Boxee Box bliver en success...hvis ovenstående er sandt! |
||
![]() |
||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
Jeg kan da godt gå ind og søge efter andre film med beta'en, hvis den ikke har fundet den rigtige. Man kan dog ikke skrive titlen selv og den henter altid original titlen så man får kun den engelsk titel hvis filmen er engelsk. Man skal også selv rydde hele billede cachen hvis man ændre en film fordi den ikke henter nye covers når man gør det. Personligt er jeg dog rigtig glad for Boxee beta'en, simpel opsætning, live streaming og man kan hente undertekser med et par klik fra remoten. Det kan dog anbefales at hente et Boxee / XBMC remote software hvis man vil have playlist support da det ikke ser ud til at Boxee interfacet understøtter det. Det er dog ikke noget der genere mig da jeg alligevel har skærmen slukket når jeg bruger den til musik afspilning. Redigeret af Corax - 09-November-2010 kl. 15:57 |
||
![]() |
||
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Kan du få den til at køre iso filer og understøtte dvd-menuer ?
|
||
![]() |
||
KenneK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
jeg håber der er nogen her fra recordere der kommer med en anmeldelse
|
||
![]() |
||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Mens du venter på det, er der nogen i udlandet: http://reviewhorizon.com/2010/11/boxee-box-review/ |
||
![]() |
||
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
|
Mig bekendt har Alt Om Data lavet en anmeldelse.
|
||
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
ser ud til den lille boks har sine problemer fra avforum
Issues I've had so far: 1. the webkit is useless. I wasn't expecting chrome or firefox or anything, but basically it just crashes whenever i click on a link. Watching video is not even an option. I was really hoping to use this for ESPN 3, either via espn3.com or the ESPN3 app in the repository. 2. scraping. is there a preferred method to doing this? What i love about boxee compared to the WDTV live is combining all media from my various drives into different movie/music/tv show sections. while i dont care so much about having to click a few times to get there (although it would be nice if i didnt have to), I am struggling how to speed this up. Last night is scanned the drives for a few hours, which is fine for the first time. but then this morning when i went to movies it would take forever to load the images for each movie, to the point where it wasnt worth my time and it would be easier just to search for it or find it by file name like on the wdtv live. so do i leave it in standby all the time? if i do that, i get to this next issue: 3. i keep dropping network drives, and its never the same drive. i need to do a full power cycle to get the network drives to completely reconnect, which would be fine if it weren't for the fact that it then needs to load all the imdb content for movies/tv shows and run through all that again. |
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Jeg tvivler på Alt om Data har fået en anmelder box, når ingen i Amerika fik en.
Og selv om der er folk som brokker sig, så er der også folk som siger det kører fint for dem. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |